Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto wand met kaders

  27-2-2016 20:52:29
Hoi

We verkopen onze foto wand die op ons feest een enorm suc6 was
omdat wij op 20 nov zijn getrouwd en het niet zo een goed weer was
De hele dag en avond zijn er dan ook foto's genomen zelf tot in de vroege uurtjes
De afmeting is 2m hoogte en in 2 delen dus breed 2,44 met met scharnieren tussen om hem te kunnen vervoeren met een ramork
Er zijn ook 2 heel sterke staanders bij om het geheel mooi samen te houden
en ja het was nodig ergens in de nacht op het feest zijn er zelf doorgekropen en ja hoor het stond er nog
Het is behangen met een retro motief en 2grote kaders met openingen in en rondom
nog enkele kaders
Nu de prijs Ik vraag er 250 euro voor wat niet veel is het behang was al meer dan 50 euro en de kaders die ik op een rommel markt heb gekocht waren samen ook al 100 euro
dan de Mdf platen , lijm , enz...
Dus wie interesse heeft deze link
http://fotowandtrouw.jimdo.com
marc.zgavc@gmail.com


Marc
20-11-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 974


Christel
30-6-2015
 Meld misbruik28-2-2016 11:30:15

Leuk idee, het is eens wat anders dan de photobooth.



Marc
20-11-2015
 Meld misbruik29-2-2016 19:50:01

Klopt Christel

We hadden een polaroid camera erbij liggen een die heeft iedereen gebruikt
nadien nog een mooi aandenken van een mooie dag


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...