Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den Eyck of Hof ten Damme?

  23-2-2016 21:16:50
Hallo allemaal,

Mijn verloofde en ik plannen te trouwen op 6 mei 2017.

We zouden graag een avondfeest met zittend diner voor ongeveer 140 personen geven. Ook willen we in de late namiddag een kleine ceremonie doen omdat we niet voor de kerk trouwen.
Het zou heel gemakkelijk zijn als we deze ceremonie ook in (de tuin van) de feestzaal zouden kunnen doen.

Nu hebben we ondertussen toch al een aantal zalen bezocht (waaronder La Grange, Flinckheuvel, E10-hoeve, Paterspand, Felix Pakhuis, ...)

Er blijven echter nog twee favorieten over, namelijk Den Eyck in Kasterlee en Hof ten Damme in Kallo. Maar het is zooooo moeilijk om een keuze te maken tussen deze twee!
Kunnen jullie misschien helpen door een aantal ervaringen met deze zalen te delen met ons?

Alvast bedankt ☺️
Tineke

Tineke
6-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1764


Dorien
19-2-2016
 Meld misbruik23-2-2016 21:46:07

Wij zijn afgelopen vrijdag in den Eyck getrouwd en waren daar enorm tevreden over. We hebben heel veel complimentjes gehad voor de keuze van de zaal en het eten.



Tineke
6-5-2017
 Meld misbruik23-2-2016 21:59:49

Aha, da's al goed om te horen.
Welke zaal hadden jullie juist? Hadden jullie nog extra decoratie aangebracht?
En was er op dat moment nog een ander feest bezig? Want dat vond ik een beetje een nadeel, dat je er niet alleen bent. Of heb je daar geen last van?



Dorien
19-2-2016
 Meld misbruik23-2-2016 22:04:56

Wij hadden doornboom en de bleuk. Smiddags was er nog iets, maar daar hebben we totaal niets van gemerkt.



Dorien
19-2-2016
 Meld misbruik23-2-2016 22:06:45

Oja, we hadden zelf niets extra van decoratie voorzien. We hebben alles aan hen overgelaten. Het was eenvoudig, maar heel mooi.



Karin
10-10-2015
 Meld misbruik23-2-2016 23:11:50

Hallo Tineke,

Per toeval zag ik de naam van Den Eyck voorbijkomen bij het opdoen van ideetjes voor het huwelijk van een goede vriendin.
Wij zijn vorig najaar getrouwd in Den Eyck, de ceremonie in de schuur en een feest voor (toevallig) ook 140 man in de volledige 'oude' zaal (ik denk tevens doornboom/bleuk). Die vonden wij gezelliger omdat de dansvloer centraal ligt en wij daar zoveel mogelijk wilden vertoeven:)
Ik kan geen slecht woord zeggen over Den Eyck, het was wauw! Ook heel veel complimenten gehad over de kwaliteit, het eten en de oprechte vriendelijkheid. We hadden wel wat 'speciallekes' omtrent de planning, indeling en versiering, niets was teveel. Een dag op voorhand ben ik 5 dozen gaan afleveren waaronder tafeldecoratie en bloemen voor in de schuur en het feest. Is allemaal in orde gebracht met een grote glimlach. Onze fotografen en videograaf zijn ook enorm geholpen geweest door hun, zalig! Ik heb niets zorgen gehad en het was puur genieten tot in de vroege uurtjes:)
Laat het een prachtige dag zijn!



Tineke
6-5-2017
 Meld misbruik23-2-2016 23:23:05

Oh super Karin!
Wij hebben momenteel ook al een heel goed gevoel bij Den Eyck, maar uiteindelijk blijft het toch moeilijk om de knoop door te hakken. Dan is het zo definitief hé :-D
Wel tof om te horen dat ze zo behulpzaam waren met de decoratie. Wij zouden ook de ceremonie in De Schuur doen en het avondfeest in de oude zaal.
Heel hard bedankt voor de reactie!



Elke
6-5-2016
 Meld misbruik25-2-2016 11:58:22

Hey Tineke,

Wij trouwen op 6 mei 2016 in zaal den Eyck. Net 1 jaar voor jullie :-)

Voorlopig zijn we heel tevreden van hun service en communicatie. Nu hopen dat het feest ook zo top verloopt. Wij houden een ceremonie (70p), diner (70p) en avondfeest (150p). Ceremonie zou buiten doorgaan bij mooi weer, bij slecht weer gaat die binnen door in het vernieuwde deel van de zalen.

Veel succes nog met de zoektocht!




Tineke
6-5-2017
 Meld misbruik25-2-2016 14:27:28

Hey Elke,

Grappig dat jullie op exact dezelfde datum trouwen :-D

In welke zaal doen jullie het avondfeest? Ga je nog extra decoratie voorzien?

En waar zou je dan de ceremonie juist doen buiten? Bij ons zou de ceremonie hoogstwaarschijnlijk in de schuur plaatsvinden.

Groetjes!




Pascal

 Meld misbruik25-2-2016 22:12:20

Hof ten Damme kan ik zelf niet maar heb al enkele feesten in Den Eyck gedaan en was hier zeker wel tevreden over...

Succes met de zoektocht



Elien

 Meld misbruik4-3-2016 11:01:22

Wij trouwen in september in Den Eyck in de aller nieuwste zaal.
Wij houden onze ceremonie wel nog op een andere locatie, waardoor ik wel een heel deel decoratie mee zal brengen na de ceremonie naar Den Eyck om daar nog even wat bij te duwen haha ;)
Maar dat is daar allemaal geen probleem hoor.
Ik zou je keuze nu persoonlijk ook wel wat af laten hangen van de locatie zelf? Kasterlee en Kallo liggen nu niet bepaald naast elkaar?
Ik weet niet van waar je zelf of je familie bent? Maar is dat ook geen afweging?



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik6-3-2016 15:30:40

Hey Tineke, persoonlijk vindt ik Hof Ten Damme in Kallo TOPklasse. Ben daar al paar keer op recepties geweest en 1 trouwfeest en ook al paar dinertjes met speciale events meegemaakt en steeds TOPTOPklasse. Ook prachtige tuin om een ceremonie in de doen :)














Bieke

 Meld misbruik6-3-2016 18:15:44

Stuur me eens een mailtje, dan kan ik je wat interessante info geven die ik hier niet zo direct openbaar wil zetten.

Mijn mail is: BiekeDecoster@hotmail.com



Tineke
6-5-2017
 Meld misbruik7-3-2016 0:15:08

Iedereen bedankt voor de reacties!

We hebben vandaag de knoop doorgehakt en toch voor Hof ten Damme gekozen 😄
Persoonlijk vonden we dat deze zaal toch nog net iets specialer/unieker is als Den Eyck.
En qua ligging ook iets handiger voor familie en vrienden.
Ik ben er ook zeker van dat de gastvrouw ons feest tot in de puntjes zal verzorgen 😊👌🏻

Maar toch laaaaang getwijfeld hoor, want Den Eyck is ook top!






Tineke
6-5-2017
 Meld misbruik7-3-2016 12:36:28

Bieke, over wat gaat de informatie juist?
Ik zet namelijk niet zo graag mijn e-mailadres op de website, uit vrees voor reclame!
Je mag het altijd in een privéberichtje sturen :-)?



Shari
17-6-2017
 Meld misbruik25-4-2016 11:38:10

Wij hebben een feest gehad in Hof ten Damme en dat was echt wel heel goed!
Personeel heel professioneel, het eten was SUBLIEM, interieur heel mooi (maar wel uitgesproken),.. enkel DJ - zou het kunnen dat deze via de zaal vastligt of heb je toch de keuze? deze was wat ouderwets en dus niet top.. maar voor de rest een super goeie keuze!



Tineke
6-5-2017
 Meld misbruik19-5-2016 20:06:34

Dj is verplicht bij de zaal te nemen...
Ik had inderdaad al gezien dat het een iets oudere man was, maar enkele weken op voorhand zit je wel met hem samen om de muziekkeuze te bespreken.
Hopelijk valt het dan toch nog mee uiteindelijk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info