Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwanger en alles is voorbereid

  16-2-2016 12:42:53
hey,
vandaag te weten gekomen dat ik 5 weken zwanger ben. Jullie moeten weten da we al bijna twee jaar aan het proberen zijn en beetje de hoop hadden opgegeven. onze trouw is op 10 september. Ik zou dus 8 maanden zwanger zijn. alles is voorbereid en ligt vast.
ben ten einde raad.
Wat doen we het best.

groetjes

myriam
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1443


Tina
24-12-2016
 Meld misbruik16-2-2016 14:30:09

Alvast proficiat!!! Ik zou een zwangerschapstrouwkleed kopen! Ik zou dit niet uitstellen, want tegen dat je dan alles opnieuw gepland hebt ben je zoveel maanden/jaren verder



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik16-2-2016 15:11:23

Of je trouw vervroegen? Er lijkt me niets geweldiger dan over een paar weken te kunnen zeggen dat jullie trouwdatum verschoven is, en daarbij de boodschap te geven dat er een kleintje op komst is.

In elk geval een dikke proficiat!!



Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik16-2-2016 17:58:07

Proficiat Myriam! Ik kan wel geloven dat je nu even in paniek slaat... Ik zou persoonlijk gewoon op je geplande datum trouwen, maar inderdaad wel een aangepast kleed kopen. Tenzij je het niet erg vind om alles uit te stellen, maar je hebt er nu al zoveel tijd in gestoken... Om nu de volledige trouw te vervroegen zal wel heel veel energie en planning vragen...

Succes!



myriam
10-9-2016
 Meld misbruik16-2-2016 18:26:30

Bedankt allemaal. ja probleem is dat mijn kleed ook klaar is. mag er normaal in augustus achter. We denken dat we alles gaan uitstellen. We willen het wel allemaal vervroegen maar weet niet of alles nog vrij is. zoals fotograaf, zaal, kerk .....
Op de dag zelf trouwen is dit niet wat te riskant? Ben 8 maanden zwanger dan.



vicky
11-9-2016
 Meld misbruik16-2-2016 21:24:31

is inderdaad wel riskant. stel dat je te vroeg bevalt. en je gaat er niet ten volle van kunnen genieten denk ik. zo snel moe en misschien helemaal opgeblazen... maar in elk geval wel proficiat!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...