Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare videoreportage - een illusie?

  15-2-2016 21:25:28
Heeft er iemand de tip voor betaalbare, maar toch mooie videoreportages?
Benieuwd!
Anne

anne

Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1978


Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik15-2-2016 22:39:08

Ik lees mee :)



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik16-2-2016 4:42:06

Misschien kunnen wij je van dienst zijn?
https://www.discovideo.be/diensten/videoreportages
/ Prijzen en opties onderaan de pagina. Steeds welkom na afspraak,mvg.



danny

 Meld misbruik16-2-2016 18:57:26

Wat is betaalbaar? Aan welk maximum bedrag had je dan gedacht?



Stefanie
23-7-2016
 Meld misbruik18-2-2016 11:48:56

Onze fotograaf werkt met zo'n gopro camera. Om de vijf sec wordt een foto getrokken. Zo heb je een soort van video als alles snel na mekaar wordt afgespeeld. Leuk om te zien!



Thomas

 Meld misbruik19-2-2016 13:37:41




Stephanie

 Meld misbruik22-2-2016 12:50:17

Ik zou niet veel geld uitgeven aan een videograaf hoor. Het is een heel slechte investering. Een trouwfilm bekijk je immers maar een paar maal en daarna gaat hij een kast in en hij komt er niet meer uit. Voor minder dan 350 euro heb je al een GoPro. Dus meer zou ik zeker niet uitgeven.
Heb je niemand in je vriendenkring met een recent fototoestel? Hiermee kan je meestal ook filmpjes maken.
Echte professionele videografen filmen natuurlijk niet met fototoestellen maar met echte filmcamera’s en die zijn dan natuurlijk duur.
Misschien moet je eens langs gaan bij een plaatselijke fotoclub en daar vragen.



jason

 Meld misbruik22-2-2016 23:13:34




danny

 Meld misbruik23-2-2016 9:36:37

@ Stephanie, onze fotoalbum ligt al 40 jaar in de kast, daar wordt niet meer naar gekeken en die ene foto tegen de muur kijk ik ook niet meer naar. Een kennis heeft destijds ons huwelijk gefilmd en alhoewel het een langdradige film is met schuddend en af en toe onscherp beeld wordt deze wel om de zoveel jaar eens bovengehaald, er gaat niets boven jezelf en je familie en vrienden in een bewegend beeld terug te zien en te horen hoe iedereen destijds klonk. Dat is een heel andere beleving dan door een fotoalbum te bladeren.
Dat professionele videografen niet met fototoestellen filmen is ook achterhaald, kijk maar eens hoeveel er tegenwoordig een trouw met een dslr filmen en die toestellen filmen nu ook al in 4K.



Pascal

 Meld misbruik3-3-2016 17:18:22

Dag Anne,

Wat is jullie budget ?

Mvg,

Pascal Garnier
www.huwelijksvideos.be



danny

 Meld misbruik4-3-2016 10:24:18

Als het betaalbaar moet zijn minder dan 3000euro :)



danny

 Meld misbruik11-3-2016 20:33:13

Wat ik niet begrijp is dat hier dikwijls wordt gevraagd voor een goede en goedkope videograaf en als je dan vraagt wat het maximum budget is dat ze er willen aan uitgeven dan wordt het ineens stil.



Francis

 Meld misbruik23-6-2016 13:52:41

Beste,


Als u een fotograaf en/of videograaf zoekt kan iWedding u helpen. Neem een kijkje op onze website www.iwedding.be

Op de portfolio pagina kan u diverse foto en videoreportages bekijken.

De prijzen van de fotoreportages staan op deze link:
http://www.iwedding.be/huwelijksreportage/fotoreportage ...

De prijzen van de videoreportages vinden jullie op de volgende link:
http://www.iwedding.be/huwelijksreportage/videoreportag ...

Via die link kan je ook volledige huwelijks videoreportages bekijken.

Alle reportages worden gefilmd met meerdere camera's tijdens de ceremonies. Vanaf juni 2016 ook met een gestabiliseerde videocamera en drone luchtopnames.
Bij boeking van een foto- en videoreportage krijg je 10% korting op de totaalprijs. En tot eind juni gelden nog onze lente aanbiedingen zoals vermeld op de website.
Als jullie een aantal demo fotoalbums en/of videoreportages willen bekijken en meer uitleg wensen over onze manier van werken dan ben ik altijd bereid om na afspraak naar jullie thuis adres te komen, of om jullie te ontvangen in onze studio in Maldegem.

Mvg,
Francis
wedding@iwedding.be
0499/740298



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info