Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

animatie receptie

  15-2-2016 13:03:15

Wij twijfelen nog of we zouden werken met animatie tijdens de receptie. We werken met een vrijzinnige viering, daarna receptie en daarna foodtrucks.

We willen van animatie geen clown, goochelaar of bandje, maar iets wat we in elkaar kunnen steken, spelletje ofzo, waar dan een wedstrijdje aan vasthangt.

Zijn er nog mensen die dit hebben gedaan en wat zijn de ideetjes?

Alvast bedankt.


lynsy
2-4-2016
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1050


An
15-7-2017
 Meld misbruik31-3-2016 11:30:12

Misschien een soort quizz. Je geeft je gasten bordjes of vlaggetjes die ze kunnen opsteken. Het ene vlaggetje of bordje stelt de bruid voor, het andere bruidegom.

Laat je quizmaster de gasten vragen stellen zoals: "Wie is het eerst uit bed op zondag?" of "Wie zet de vuilbakken buiten?" enz.. De gasten steken een vlaggetje op om hun antwoord te laten weten. Dan vraagt de quizmaster jullie het juiste antwoord.

Dit kan je op vele manieren doen, je kan ook bruid en bruidegom op een stoel zetten en mensen hun antwoord laten geven door naast bruid of bruidegom te gaan staan. Als je in de juiste 'file' stond, krijg je een token. Wie op het einde van de quiz de meeste tokens heeft, kent het bruidspaar het best en is gewonnen. ;-)

De tweede manier werkt niet als de groep te groot is. Je doet geen groep van 100 man bewegen ;-)

Groetjes,
An


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...