Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lozen boer-lochristi

  12-2-2007 17:38:39
Is er al iemand in de lozen boer in lochristi naar een feest geweest of zelf getrouwd? Is het daar in orde van eten en bediening? Kunnen jullie deze zaal aanraden of eerder afraden en waarom?

an
25-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1133


Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik12-2-2007 18:31:23

Hey An!

Ons feest gaat door in de Lozen Boer. Wij waren vrij snel overtuigd. Er zijn maar 2 zalen, maar allebei heel mooi, het eten zou er fantastisch zijn (mijn ouders zijn er eens naar een trouwfeest geweest), en de bediening perfect. Goedkoop is het echter niet, maar ik heb al gehoord dat er weinig verschil is met pakweg het Kasteel van Saffelaere.

Veerle
29/09/2007



Elise
13-7-2007
 Meld misbruik12-2-2007 19:26:32

Hallo,

wij zijn er enkele weken geleden naar een avondfeest geweest. De receptie viel wat tegen, telkens hetzelfde hapje (garnaalkroketje) en weinig drank. Het eten was wel heel lekker. Het dessertbuffet was ook lekker, maar met hele lange wachtrijen. De bediening was wel oké. We hebben er zeker een hele leuke avond gehad. Maar ik denk niet dat je dit kan vergelijken met het "kasteel van Saffelaere", daar hebben we ook al twee feesten mogen meevieren, en daar had ik veel meer het gevoel dat alles 'af' was.

groetjes, Elise



Veroniek

 Meld misbruik12-2-2007 23:06:11

Hoi Ann

Wij zijn daar ook al naar een feest geweest en zoals Elise zei de receptie was wat minder. Ze gingen altijd naar dezelfde plaats met de hapjes en drank...

Het eten op zich was lekker en goed. Ze waren ook vriendelijk!

Heb geen vergelijking met het kasteel van saeffelaere, want ben er nog nooit geweest!

Wij vonden beiden zalen wat te duur... Daarom hebben we een andere zaal gekozen (kasteel Carelshof)

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007



sophie

 Meld misbruik13-2-2007 11:43:28

Hallo

Wij hebben ook voor de Lozen boer gekozen (wij trouwen er op 6/10/07). Heb er enkel nog maar positieve reacties op gehoord. Het eten en de bediening zouden echt "af" zijn. Het enige nadeel is dat het niet goedkoop is en dat ze niet met een forfait werken, maar wij hebben eens een prijsvergelijking gemaakt en uiteindelijk komt alle zalen in deze klasse toch ongeveer op hetzelfde neer. Veel succes!

Sophie



Ilona
24-5-2008
 Meld misbruik14-2-2007 15:08:39

Mijn beide nichten zijn daar getrouwd, wel al lang geleden, meer dan tien jaar geleden denk ik. We spreken er nog altijd over: mijn broer is achteraf naar het frietkot gegaan en wij hadden ook allemaal nog honger! Maar de locatie had wel cachet, da's waar. M'n laatstejaarsfeestje van het middelbaar was daar ook, dus mooi is het wel. Misschien dat ze ondertussen van eigenaar veranderd zijn, of hun standaarden aangepast hebben, dat kan. maar ik wil alleszins niet dat mijn trouwfeest in één hongerig zinnetje samen te vatten is!



Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik14-2-2007 16:09:28

Hoi,
Wij zijn er eens uitgenodigd op de receptie van een collega en het is het enige wat ik daar ooit heb meegemaakt, maar ik kan zeggen dat de receptie daar 'top' was, we hebben wel 15 verschillende hapjes gekregen, en ons glas was nooit leeg...

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen!
Jennifer
(15/09/07)



Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik18-2-2007 23:17:38

Wij zijn op 23 december vorig jaar getrouwd in de Lozen Boer. Wij zijn er heel tevreden over en hebben heel wat positieve reacties gehad. We kenden de zaal wel al van vroeger, ook mijn zus is er 2 jaar geleden getrouwd. De positieve reacties waren vooral over het lekkere eten en de receptie, die velen echt uitgebreid vonden in vergelijking met andere recepties die ze al meegemaakt hadden. Negatieve reacties hebben we niet gehad, maar ja, die komen ons misschien niet altijd ter ore :-)
Het is inderdaad wel niet goedkoop ...
Ik zou het echter zeker durven aanraden !
Katleen



Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik20-2-2007 14:03:34

hey,

de lozen boer is zeer goed, maar het hangt natuurlijk ook samen met hoeveel je betaald.
Ze werken er niet met een drankenforfait, waardoor de drankenrekening wel eens kan oplopen, de hapjes mag je zelf op voorhand kiezen, je betaald ze per stuk, als het koppel enkel goedkope hapjes kiest is de receptie minder.
je kan kiezen voor 4 hapjes per persoon maar inderdaad ook voor 15, dus eigenlijk wordt het beter als je meer betaald.
kwalitatief zal het er zeker in orde zijn

nog veel succes en plezier met de voorbereidingen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info