Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jurken volwassen bruidsmeisjes

  11-2-2016 12:40:02

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar 4 dezelfde lange jurken voor de bruidsmeisjes. Ik heb hiervoor al bijna heel Nederland afgereden maar ik heb nog steeds niets gevonden. Iemand tips?

Groetjes

Catherine


Catherine
30-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1645


Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik11-2-2016 13:05:57

Ik heb zelf stof besteld en een naaister gaat jurken maken.

Je kan ook eens kijken op de website van esprit, etsy (op maat gemaakt, met lange levertermijn) of zalando (daar kan je bv al op kleur selecteren)



Silke
4-6-2016
 Meld misbruik11-2-2016 18:41:48

Hey Sofie,

Laat je die maken door iemand die je kent?
Of heb je tips waar je dit kan laten maken?



Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik13-2-2016 9:13:43

Iemand die ik via via ken...
Je kan altijd eens rondhoren bij jou in de buurt en eventueel eens samenzitten met een naaister om te bekijken wat haar mogelijkheden zijn.

Bij mij heeft elk bruidsmeisje echt samen met de naaister een eigen kleed gekozen/ontworpen. Ze krijgen allemaal een verschillend model aan de bovenkant, maar wel allemaal lang en in hetzelfde stof (chiffon). Qua prijs ook zeer schappelijk, max 150€ per jurk (en dat voor eentje die op maat gemaakt wordt!)



Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik13-2-2016 11:29:24

Ik heb net even nagevraagd bij mijn naaister en zij wil in de toekomst zeker nog wel zo'n 'projecten' doen als daar vraag naar is.
Momenteel is ze bezig met de opstart van een bedrijf in jumpsuits op maat, maar dit is ook iets wat er wel in kan passen.
Dus ik kan je altijd haar gegevens bezorgen als je wilt (ze is van Rijkevorsel).



Silke
4-6-2016
 Meld misbruik13-2-2016 18:25:38

Hey Sofie, je mag mij de gegevens zeker bezorgen. Ik kan dan eventueel wel horen of er nog een mogelijkheid is. Het is niet meteen in de buurt maar we kunnen dan nog zien als we niemand in de buurt vinden :) mijn mailadres is silkederoeck@hotmail.com .

Heb jij dan ook zelf moeten kijken voor stof of krijg je daar hulp bij?



Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik14-2-2016 16:10:26

Zij helpt overal bij! Ontwerp, stofkeuze,...
Omdat de stof die ik gekozen had niet te vinden was in een (grote vrij bekende) stoffenwinkel, is die online besteld. Ik heb zelf stalen besteld, kleur gekozen en dan heeft zij de stof besteld.

Karina (van Rijkevorsel dus): 0494/32.87.26


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...