Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het begint te korten!

  11-2-2016 11:34:24
Hallo iedereen,

Wat een spannende tijden! 13 mei 2016 is het zover en er komt zoveel bij kijken... Maar er ligt meer en meer concreet vast en dat maakt het alleen maar echter!

We hadden eerst als datum 14 mei 2016, maar omdat we niet op gelijke hoogte zaten met de feestzaal die we gekozen hadden, hebben we de zaal afgezegd. In mei moet je snel zijn voor feestzalen en op zaterdag 14 mei vonden we niets meer, dus trouwen we op vrijdag 13 mei... vrijdag den 13e zal het dus worden. Maar mét een feestzaal die op gelijke hoogte zit met ons :-).

5 maart mag ik mijn kleed gaan passen en 10 maart proefmake-up en kapsel, daar zie ik echt naar uit!

Mijn toekomstige heeft zijn kleren ook gevonden, bij Wellens in Herentals, echt een aanrader! Geweldige service en heel vriendelijk personeel!

De fotograaf, auto, photobooth, bloemen, locatie voor 's middags, bedankjes, ... liggen vast. Hier en daar nog wat afspreken en voorbereiden, maar het komt zeker goed! Tijd om ideetjes te zoeken voor de bruidskindjes.

Onze uitnodigingen hebben we zelf ontworpen in illustrator. Het was niet gemakkelijk omdat we er niets van kennen, maar we zijn heel fier op het resultaat en krijgen veel complimenten over zowel de uitnodiging als de antwoordkaart. Drukkerij De bie in Duffel heeft ze gedrukt en ons goed geholpen met het aanpassen van de kleuren zodat het resultaat geweldig was!

Genieten jullie ook zo van deze voorbereidingen?

groetjes
Anke

Anke
13-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1344


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik12-2-2016 12:09:53

Spannend! Geniet ervan.

Ik ben ook van plan om de uitnodigingen zelf te maken. De save the date heb ik gemaakt in Photoshop, niet simpel want totaal niet vertrouwd mee. Ik had zelfs nog nooit gehoord van Illustrator, eigenlijk is dat meer een programma voor dergelijke zaken dus. Maar ik neem aan dat het in Photoshop ook wel zal lukken, met vele uurtjes werk!

Wij trouwen in september/oktober dus nog even tijd :-)



severine
1-7-2017
 Meld misbruik12-2-2016 16:59:10

Geniet van je verdere voorbereidingen.
Wij trouwen op 1/7/17 en de zaal fotografen dj en vervoer liggen al vast.Nu ben ik bezig met het zoeken naar bedankingen voor de genodigden en de familie niet gemakkelijk vind ik.De fotolocatie hebben we min of meer in gedacht en voor de uitnodigingen heb ik ook al wat ideeën.Ik heb nog wat tijd.
Veel plezier en liefde gewenst op jullie grote dag



Cynthia
17-6-2017
 Meld misbruik21-2-2016 16:12:25

Spannend zeg, voor jou komt het wel dichtbij nu Sofie. Geniet nog van de voorbereidingen...
Hoe lang op voorhand stuur je trouwens Save the date kaartjes? Wij moeten zelf naar 2 huwelijken dit jaar (maart en mei) en die hebben dat beiden niet gedaan.

Wij trouwen op 17/06/2017 en ook diezelfde zaken liggen al vast als bij Severine. Vanaf wanneer neem je eigenlijk contact op met de pastoor? Of huwen jullie niet voor de kerk? Voor de wet mag je het hier pas ten vroegste 6 maanden op voorhand aanvragen.




Cynthia
17-6-2017
 Meld misbruik21-2-2016 16:13:42

Oeps ik bedoelde dus dat het erg dichtbij komt voor Anke. Niet goed gelezen.



severine
1-7-2017
 Meld misbruik21-2-2016 16:42:13

Wij mogen een jaar op voorhand de wet vastleggen maar ik zal een beetje vroeger gaan voor de zekerheid,we willen daar niet toekomen en dat het al volzet is.Kheb vorig jaar in december geweest en dat was veel te vroeg ze konden het nog niet opschrijven.Wij trouwen niet in de kerk.Groetjes en nog heel veel plezier met de voorbereidingen



Anke
13-5-2016
 Meld misbruik27-2-2016 20:58:25

Wij hebben onze save the dates iets na onze verloving al gestuurd maar niet naar iedereen, alleen de mensen waarvan we het heel belangrijk vinden dat ze erbij zijn die dag...

Wij gaan niet voor de kerk trouwen en de gemeente kon bij ons ook een jaar vooraf vastgelegd worden. We waren iets vroeger, maar dat was geen probleem in een kleine gemeente als Lint :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...