Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

online huwelijkslijst

  3-2-2016 20:07:16
Hallo iedereen,
Een vraagje: Aangezien ik en mijn verloofde reeds samenwonen hebben we niets nodig dat we kunnen gebruiken. we hadden dus gedacht om onze huwelijksreis als huwelijkslijst te gebruiken.
Nu vroeg ik me af of er iemand een (originele) manier weet om dit online te zetten waardoor mensen kunnen zien waarvoor ze een storting willen doen ( overnachting, vlieguren,...)
Alvast bedankt!

Kelly
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1815


severine
1-7-2017
 Meld misbruik3-2-2016 21:26:33

Hallo wat een super idee.Je kan een filmpje maken over waar jullie naartoe gaan en met wat attributen zoals kledij lijkt me dit wel te doen.



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik4-2-2016 8:22:00

Er is zelfs ergens een site, maar ik weet niet precies hoe die heet, waar je je reis helemaal kan samenstellen en waar mensen bepaalde stukken uit je reis bekostigen ("bvb.: tante Ria gaf je 3x ontbijt").



jolien
13-8-2016
 Meld misbruik6-2-2016 11:19:20

Trouwlijst.be lijkt me een hele leuke website...



Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik7-2-2016 21:01:15

Bedankt voor de info!
Ik heb na lang zoeken een leuke site gevonden, zankyou.be
Deze heeft wel wat mogelijkheden.



KIM
1-8-2016
 Meld misbruik9-2-2016 11:39:57

Onze lijst staat op trouwlijst.be. Zeer leuk concept: mensen storten gewoon wat centjes voor iets dat ze kunnen kiezen uit onze lijst. Ook omdat wij al even samenwonen en zo weinig mogelijk cadeaus willen ontvangen die we niet willen. En het is ook leuker voor de gasten om iets te kunnen kiezen dat je echt wilt.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums