Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes voor een huwelijksfeest met kinderen

  29-1-2016 20:01:35
Dag iedereen,

Ik ben op zoek naar ideetjes voor een huwelijksfeest met kinderen. Mijn partner heeft 2 zonen van 9 en 7 en we willen hen uiteraard ook een speciale dag geven. We zouden willen starten om 18u met een ceremonie. De kinderen maken hier zeker al deel van uit. Om 19u beginnen we dan aan een beperkte walking dinner en tussen 20u en 21u begint het dansfeest. De taart komt waarschijnlijk rond 21u30.
We zouden nog een aantal koppels uitnodigen met kinderen waardoor we ongeveer 20 kinderen hebben tussen 6 en 10 jaar oud. Ook onze getuigen hebben kindjes. We willen graag een dansfeest hebben maar willen uiteraard ook dat onze kinderen niet pas 's nachts gaan slapen. En uiteraard ook dat onze getuigen en gasten niet vroeg vertrekken omdat ze kindjes bij hebben.
Misschien kunnen we in de namiddag iets doen enkel voor de kinderen? En de onze na de ceremonie naar hun mama laten brengen? Of heeft iemand ideetjes wat we kunnen doen qua opvang?
Bedankt alvast voor de tips!

Kim
20-2-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1158


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik29-1-2016 22:21:11

Onze kinderen, 8 en 15 en de kinderen van mijn broer, 9, 12 en 14 blijven gewoon mee feesten tot ze omvallen van de slaap. Wij hebben het voordeel dat we alle hotelkamers van onze locatie ter beschikking hebben en we daar met een aantal blijven overnachten. Als de kinderen dus te moe worden, gaan ze gewoon slapen.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik30-1-2016 20:41:09

Je schat je timing toch heel kort in? Voor die 'walking dinner' hoort toch eerst een glaasje? Een half uur daarvoor is ook zeer kort, je receptie + walking dinner duurt toch minstens 2 uur.

Wil je die kinderen ook op het dansfeest betrekken, dan begin je mogelijk beter nog wat vroeger. Maar opgelet. Ik deed al eens een feest wat wegens de kinderen op voorhand aangekondigd werd om 23 uur te stoppen. Heel weinig mensen wilden om 20:30 uur dansen. Met als gevolg dat ze pas allen rechtstonden en op de dansvloer kwamen een half uur voor het gedaan was.

Veel genodigden zijn 'voorgeprogrammeerd' op een avond/nachtfeest. Ze moeten meewillen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...