Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mode in trouwringen?

  29-1-2016 7:36:26
Hey
Bestaat er zoiets als mode in trouwringen zoals
in dit artikel https://www.baunat.com/nl/diamantjuwelen-ontdek-de-nieu... ? Ik zou graag een trouwring kopen, maar wil graag iets speciaal hebben.

Ik zou niet graag hebben dat hij demodeert.

Groetjes

Lies
19-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1459


majona
30-5-2015
 Meld misbruik1-2-2016 12:46:05

Dag Lies,

neem even contact op met Fedi Di Oro, ik heb mijn ring daar laten maken en 't is iets heel speciaals geworden.

zij nemen tijd om te luisteren wat je wil en brengen dan uw wens tot werkelijkheid.
Je mag hen gerust mijn groeten doen.

http://www.fededioro.be/




KIM
1-8-2016
 Meld misbruik1-2-2016 15:49:53

Op een trouwbeurs was er ook iets superleuks: jullie vingerafdruk in elkaars ring zetten. Vond ik een heel leuk idee.

Ook handgemaakte ringen bij lokale juweliers (mensen die dit in bijberoep doen) vond ik heel erg mooi. Dan is er nooit iemand met dezelfde ring, zij maken het echt op jouw aanvraag. En ze gebruiken ook je oud goud, als je bv. een ring hebt van je grootouders of dergelijke...




Lies
19-8-2017
 Meld misbruik16-3-2016 6:31:14

Oh, die vingerafdruk vind ik wel leuk :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...