Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal regio Gent

  12-2-2007 12:44:39
Hey halle,

Zoals de meesten zijn we op zoek naar en feestzaal. We zijn al langsgeweest bij Kasteel Sanderling, de Zilverreiger. Blijkbaar zou Sanderling nogal duur zijn t.o.v. andere zalen? Klopt dit? Heeft iemand nog voorstellen voor de regio Gent buiten de hele bekende (Kasteel van Saffelaere, Salons Roskam, Hof ten Bosse,...)

Ik hoor graag waar jullie locatie is en rond welke prijsklasse jullie zitten.

Alvast proficiat aan iedereen!!!!!

Wij hopen op enkele reacties

Bye

Sofie
19-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 694


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-2-2007 12:58:05

Hey,

je kan misschien eens informeren bij het Monasterium Poortackere in de Oude Houtlei. Over prijzen kan ik je geen informatie geven, want wij hadden de kleine kapitelzaal, maar de service is perfect, het eten is fantastisch en de trouwzaal is prachtig!

Groetjes,
Lieve



Valéry
30-6-2007
 Meld misbruik12-2-2007 13:11:36

Hi Sofie

Wij hebben ook enkele plaatsen in het Gentse gedaan:

De Lozen Boer in Locristi: zeker een aanrader, ik ben daar eens naar een jubileumfeest geweest, en het was er echt super luxe!!
Wel redelijk duur vind ik persoonlijk!
Auberge de Pecheur in St Martens Latem: héél leuke locatie, met een grote tuin aan de Leie, en de prijzen vallen beter mee dan de Lozen Boer!
Kasteel van Zwijnaarde: hier waren wij niet zo enthousiast over, de feestzaal in het kasteel is niet zo gezellig, maar de omgeving is schitterend natuurlijk.
Kasteel Sanderling, de feestzaal vond ik super tof, maar het waren nog maar net nieuwe eigenaars, en we hadden er dus geen idee van hoe goed het daar zou zijn en hoeveel ervaring ze hadden, toen...

Héél veel succes met jullie zoektocht!!

Groetjes
Valéry
30/06/07



eveline
5-5-2007
 Meld misbruik12-2-2007 13:20:46

hallo,

wij hebben er ook enkele gedaan (auberge du pecheur, saffelaere, ...) en uiteindelijk voor de Lozen Boer gekozen omdat die zaal echt uit 1 stuk bestaat.
Marriott aan de graslei is ook een optie - SUPERlocatie maar we hebben deze keuze laten passeren omdat de zaal op dat moment nog niet af was - ik denk nu ook nog niet - en we wilden op veilig spelen... vandaar...
groeten
eveline



Sofie
19-7-2008
 Meld misbruik12-2-2007 13:22:58

Hey hallo,

Eveline heb jij soms meer informatie over Marriot, qua prijs en zo?

Bedankt alvast



K
7-7-2007
 Meld misbruik12-2-2007 14:32:48

Wij trouwen in het Monasterium in Gent. Heel leuke en originele locatie. Je geef je feest in een oude kerk :-)
Hebben ook kasteel van Wippelgem bekeken, en dat vonden we ook niet mis.



Elke
27-10-2007
 Meld misbruik12-2-2007 15:02:30

Hey

Wij trouwen in Kasteel Sanderling. We waren meteen weg van de zaal en bovendien zijn we nergens zo goed ontvangen als daar. We zijn ook gaan kijken naar het Godshuis in st-laureins (prachtige locatie maar je moet wel nog veel zelf doen), het Kasteel van Zwijnaarde (vonden we heel leuk, maar te klein), het Braemhof in Gentbrugge (te klein en al slechte kritieken gelezen) en het Hof van de putte (Brakel, tof, maar te ver). Ik denk niet dat Sanderling zo veel duurder is dan de rest hoor. Er zit immers al redelijk wat inbegrepen in de prijs per persoon.

groetjes en veel succes!

Elke



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik12-2-2007 17:07:05

Zoek ook eens op: Koetshuis, Park van Beervelde. Dat lijkt me ook een supermooie locatie en valt mee van prijs (als ik het me goed herinner).



An

 Meld misbruik12-2-2007 17:23:03

Hei Sofie,

Wij hebben gekozen voor de Zilverreiger. We hadden daar al eens een trouwfeest meegemaakt en waren heel tevreden. Goeie bediening, vriendelijke mensen, verzorgd. De Lozen Boer hebben we ook bezocht maar daar was het toch iets duurder + we wonen in oosterzele en de zilverreiger is voor familie en vrienden heel dichtbij. Salons de Roskam en Kasteel van Zwijnaarde waren al bezet.



eveline
5-5-2007
 Meld misbruik12-2-2007 21:49:01

hallo Sofie

we hebben eens op een avond afgesproken met iemand van de marriot daar ter plaatse. Het hotel was nog een bouwwerf en veel kon je je nog niet voorstellen van hoe het zou worden. Ik was bang dat de sfeer in het restaurant tijdens het avondfeest iets te zakelijk zou zijn. De receptie daarentegen zou kunnen plaatsvinden op het overdekt terras aan de graslei.... Je kon je menu zelf niet samenstellen zoals in de meeste zalen maar kon kiezen uit 3 verschillende menus, wel originele gerechten hoor, elk menu had een andere prijs. En alles kan naar wens aangepast worden, allez de klant mag wel koning zijn voor die prijs. Ik herinner me dat je toch moest rekenen min. 100 euro per persoon voor het avondfeest. (vergelijkbaar met kasteel van saffelaere en lozen boer)
Tja het is een toplocatie en een tophotel, en iedereen die je uitnodigt zal wel nieuwsgierig zijn, ander voordeel, als huwend koppel krijg je een gratis suite en je kennissen die van ver komen kunnen ook ter plaatse logeren.
groetjes, veel succes ermee,
Eveline




Veroniek

 Meld misbruik12-2-2007 23:18:26

Hoi

Wij gaan ons feest houden in kasteel Carelshof (Sint-Amandsberg). Voor ons de perfecte locatie en niet zo duur...

De andere die we bezocht hebben staan hier ook al vermeld, maar toen we in Carelshof binnenkwamen keken we naar elkaar en we wisten het dat het die zaal moest zijn!

Veel succes nog met je zoektocht en laat eens weten wat het geworden is!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Evi

 Meld misbruik12-2-2007 23:46:32

Wij zijn getrouwd in salons Mantovani in Oudenaarde. Wij zouden daar zeker opnieuw trouwen, superbediening,zeer lekker eten, vriendelijke mensen,... Ze zijn ook steeds bereid om van alles voor je te regelen enz. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed.
Foto's kan je bekijken op onze site www.kenny-evi.com
en als je vragen hebt mag je me steeds mailen evi@blowreactor.com



Eva
1-9-2007
 Meld misbruik13-2-2007 12:06:16

Hallo Sofie,

wij trouwen zelf in Hof ten Bosse waar ik voorlopig alleen maar goeds over kan vertellen: mooie zaal, superkok, vriendelijke bediening en echt voor alle budgetten. Verder kan ik ook Salons Mantovani in Oudenaarde aanraden (stond bij ons op de tweede plaats). Ik heb ook al veel goeds gehoord over Salons Caipirinha (Merelbeke), Hof van Nassau (Zottegem) en ook Hof van de Putte in Zegelsem (Brakel) is een supermooie zaal. Daar heb je wel een zaalhuur van €1000. Bij Hof van de Putte kies je zelf een traiteur. Voilà hopelijk ben je hiermee ook wat geholpen!

Veel succes,

Eva
21/09/07



Els
30-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 13:29:15

Hoi sofie

wij geven ons feest in Villa Borghese in Gentbrugge. Misschien niet zo groot of andere zalen maar wel heel gezellig wij waren direct verkocht en is niet zo heel duur.
veel succes met het vinden van een zaal en met jullie huwelijk

groetjes els



Femke
14-6-2008
 Meld misbruik17-2-2007 9:20:06

Hey,

Bij ons was het liefde op het eerste gezicht bij Kasteel Sanderling, wij hebben meer dan 14 zalen bezocht maar overal was er wel iets op aan te merken. Toen we Kasteel Sanderling binnenkwamen wisten we het meteen! De prijsklasse van Kasteel Sanderling valt best wel mee, want je weet op voorhand wat alles je al kosten met de All in menu's en bovendien moet je geen zaalhuur of extra personeelskosten betalen! Gaat er nog iemand trouwen in Kasteel Sanderling?

Groetjes,
Femke



Laetitia
1-12-2007
 Meld misbruik12-3-2007 15:24:53

Beste Sofie,

Ikzelf heb - denk ik, of het scheelt niet veel alleszins - heet België gedaan om een locatie te vinden. We zijn gestopt in Gent, meer bepaald in Beervelde in de Renard. Vanbuiten is het niet waw, maar vanbinnen is het volledig Flamand stijl met 2 open haarden. Daar geven we de receptie. Verder zijn ze een grote orangerie aan het bouwen met allerlei olijfbomen, citronbomen,enz...aan het plaasten. Daarbovenop wordt de tuin volledig herdaan. Wat ook vree lueuk is, is het feit dat de ramen van de orangerie open kunnen zodat uw gasten binnen en buiten kunnen lopen bij mooi weer(of slecht weer kan ook best wel grappig worden).

Succes nog ,

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info