Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat met avondgasten wanneer ontvangst dessertgasten?

  19-1-2016 18:26:34
Dag bruidjes,

Even een vraagje. Wij werken met avondsgasten en met dessertgasten. De dessertgasten komen rond 21u30 en wij zullen deze ontvangen in een apart zaaltje. Heeft er iemand soms een leuk idee om de avondgasten intussen wat bezig te houden? Zodat ze niet drie kwartier zitten te niksen?

Bedankt!

Jessie
4-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1311


Peter Lemahieu

 Meld misbruik19-1-2016 19:08:53

Meestal staat een zaalmedewerker met een glaasje klaar, en het is het gebruik dat jullie dan die genodigden daar gaat groeten.



Bart

 Meld misbruik19-1-2016 21:40:44

Beste Jessie

Misschien een korte (5 a 10 minuten) professionele act boeken. Zoals bijvoorbeeld een goochelaar die zich tussen de gasten mengt en hier en daar enkel truckjes doet. Of een act in de stijl van "Belgium got tallent". Dit gewoon om even de tijd te breken. En iedereen heeft weer iets om over te praten.

Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik20-1-2016 7:36:38

Hoi Jessie,

bij ons waren het grootste deel dessert-eters ;)

Ze zijn bij ons aangekomen om 22u15. Rond 22u05 is de gastvrouw ons komen halen van onze tafel, tegen 22u45 zaten we al terug aan tafel.

Mensen hebben gewoon gezellig gepraat over de dag, zijn even aan andere tafels geweest om te praten met mensen die ze ook kennen, maar bij wie ze niet aan tafel zaten...

Niet te veel zorgen maken, dat gaat allemaal vanzelf! :-)




Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik20-1-2016 8:31:22

Ik volg ... Heb er ook helemaal geen idee van hoe dit zal verlopen.
Onze dessertgasten worden ook verwacht omtrent 21.30u


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...