Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen op avondfeest?

  19-1-2016 16:12:45
Hey trouwfeesters,

Zijn er onder jullie die leuke en originele ideetjes hebben als animatie tijdens het avondfeest? Zelf heb ik al paar trouwfeesten gedaan waar ze een fotobooth/videobox hadden en of een knustel/schrijftafeltje om postkaartjes aan het bruidspaar te geven,. Maar zijn er nog leuke animaties om te doen tijdens het avondfeest? Niet iedereen van de gasten danst misschien graag heel de avond lang :).

Vele groetjes,
Elien

Elien
10-12-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1304


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik19-1-2016 17:04:23

Indien je een geslaagd dansfeest wil hebben, probeer je best toch iedereen zoveel mogelijk rondom de dansvloer te houden mijn inziens.
Wanneer een kwart buitenloopt (bv bij warme zomers, rokers,...), een kwart in een andere ruimte zit, enz...zal dit direct te merken zijn op de dansvloer, wat dus niet ten goede komt aan de continuiteit.



Bart

 Meld misbruik19-1-2016 21:46:58

Beste Elien

Wij spelen als dj standaard met videoclips. Ook de niet dansers worden zo geanimeerd bij uw avondfeest.

Vriendelijke groeten
Bart jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba



Carina

 Meld misbruik12-2-2016 14:17:42



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...