Terug naar overzicht
Hey!Wij trouwen op 9 juni in zaal Onder 't Riet. Ik ken Gasthof Ter Venne al jaren en ik maak me geen zorgen. Als je daar een feest geeft is alles echt 'af'! Mijn plechtige communiefeest hebben we indertijd in de Wintertuin gegeven en dat was super! De mensen zijn daar heel vriendelijk, het eten is heel goed en 100 gasten kunnen gemakkelijk in die zaal geplaatst worden. Ervaring met de BBQ heb ik niet. Wij gaan donderdag onze menu vastleggen en het zal het menu 'Speelse smaken' uit de brochure 2007 worden.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Wij hebben daar nu een optie genomen op 16/8/8. De menu's zagen er ok uit, de omgeving is super, en wij zijn daar al een paar keer gaan eten en dat was ook altijd dik in orde. Het is wel een beetje prijzig vind ik, maar die dag moet wel af zijn, en ik denk niet dat dat daar een probleem zal zijn. Met BBQ hebben wij ook nog geen ervaring.groetjes,Tina
Hoi Ilona,Ben er zelf kelner geweest en trouw er dit jaar op 14 september. Je mag gerust zijn, Ter Venne is dik in orde. Genoeg te eten en goede bediening. Je gasten zullen tevreden zijn.De BBQ is een zeer goede menu, maar je moet geluk hebben met het weer. Als het regent is de charme weg. 100 gasten is helemaal geen probleem.Ik ben zeker dat mijn huwelijk (en dat van zovelen) een stresserende dag zal zijn, maar vanaf dat je in Ter Venne komt kan je de stress achterwegen laten want dan is alles dik in orde. Ilona, ik kan het je alleen maar aanraden!!Wens je meer info, zet dan je e-mailadres op het forum. Hou me op de hoogte v
beste,Wat is daar de prijs per persoon ongeveer voor een bbq of een menu met receptie, dessertbuffeten drank? Heb total geen idee.Alvast bedankt.Ulrika