Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

  13-1-2016 7:42:59
Wil graag mijn bedankjes zelf doen !
Maar weet niet goed wat .?
Ik had in gedachten bij ava langs te gaan , zou anders niet weten waar anders .?

Groetjes

jolien
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1372


Delphine
15-10-2016
 Meld misbruik13-1-2016 8:57:48

Hey,

Ik ga mijn bedankjes ook zelf maken :-) zakjes & snoep ga ik halen in de makro, is net iets goedkoper.

Groetjes




Liesbeth
28-5-2016
 Meld misbruik13-1-2016 14:16:47

Hoi. Ik doe mijn bedankjes ook zelf. Heb ook alles bij Ava gevonden en snoepjes ook bij Makro.



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik13-1-2016 20:32:47

hallo
wij hebben, die bredere repen chocolade gekocht in aldi, en hebben de wikkels af gedaan en nieuwe geprint met onze foto erop, en als tekst, altijd welkom bij ons thuis!
je kan ze vinden op www.party-gifts.nl
we hebben er zeer goeie reacties op gekregen!
grt



tinne
6-8-2016
 Meld misbruik14-1-2016 10:21:09

Hey

hey hebben onze bedankjes ook zelf gemaakt.
Bij ava van die doorzichtige maar stevige zakjes gaan halen, gevuld met witte suikerbonen ( op dat vlak zijn we nog redlijk traditioneel/ouderwets ;) ) .
En dan via vistaprint magneetvisitekaartjes met onze foto en tekstje erop Voor vooraan in de zakjes, dan de zakjes nog met een wit/ blauw lintje versierd. De magneet vonden wij leuk omdat de gasten dit makelijk bijhouden nafat ze doopsuiker hebven opgegeten ;) .

Voor de kindjes hebben we snoepzakjes met onze foto besteld op smartphoto, daarna zelf gevuld met snoepjes. Aan de pakjes een klein magneet-beertje bevestigd aan het nietje :) en voor de bruidskindjes hetzelfde maar het beertje in een spaarpotje met strikje.

Voor onze getuige hebben we nog extra een fles champagne, die we dan versierd hebben met persoonlijke ettikket. Ook via smartphoto gemaakt.

Achteraf geven we hun en onze ouders nog een mini foto album (smartphoto)

Groetjes
Tinne.



Annemie
16-4-2016
 Meld misbruik14-1-2016 20:53:12

Wij geven 'antikaterwater' op het einde van de avond.Een flesje water om te bedanken met eigen ticket erop.
Voor de kindjes worden het eendjes met snoepjes. De mensen (ouders - getuigen)die veel geholpen hebben bij onze trouw krijgen achteraf nog een persoonlijk geschenk (maar dat geven we niet af op de trouw).



deborah
16-7-2016
 Meld misbruik15-1-2016 16:41:27

Kijk eens op Pinterest en typ er wedding gifts DIY in. Krijg je echt leuke voorbeelden!!



jolien
2-7-2016
 Meld misbruik19-1-2016 7:46:59

Mercikes allemaal voor de tips! 😊
Uhuh , op pinterest staat zoveel leuke ideetjes op, maar
Die kende ik nog niet ! zo een leuke app he ! 😊
Groetjes



deborah
16-7-2016
 Meld misbruik22-1-2016 13:48:27

Ja ik ben Pinterest verslaafd! Je kan ook zelf een bord maken. Ik ben er ook nog niet uit wat ik wil omdat er zo veel voorbeelden zijn!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...