Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma huwelijksreis

  12-1-2016 13:07:15

We zitten met een dilemma omtrent de huwelijksreis. Mijn vriend en ik trouwen eind september en willen dus eind sept/begin okt op reis vertrekken. Meestal gaan we op luilekkervakantie: Egypte, Tunesië, Canarische Eilanden en doen we niet veel behalve wat snorkelen en/of duiken.

Omdat je een huwelijksreis normaal maar één keer doet, willen we iets specialer. Aanvankelijk wou ik naar Mauritius/Seychellen/Malediven..., maar dat hebben we laten vallen wegens te kostelijk. (Ons feest is al duur genoeg en we moeten ergens besparen... ) Momenteel liggen er nog twee opties op tafel: enerzijds Kaapverdië, anderzijds een rondreis met de auto door de Algarve . Ik kom er maar niet uit. Voor beide reizen zijn er voordelen en nadelen op te noemen. Kaapverdië staat voor zon, rust, luxehotel en voor de rest absoluut niks doen. Een rondreis met de auto is cultureel, veel dingen bezichtigen, mooie plekjes ontdekken... Wij hebben nog nooit een autorondreis gedaan en heb een beetje schrik dat dit zou tegenvallen, maar anderzijds hebben we een strandvakantie al duizenden keren gedaan. Kies ik dus voor het zekere, voorspelbare of voor het onzekere, verrassende??? Moeilijke keuze.. Hoe zijn jullie hiermee omgegaan? Was het voor jullie snel duidelijk naar waar de reis zou gaan.


Nathalie
24-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1594


Tine
2-7-2016
 Meld misbruik12-1-2016 17:24:43

Een combinatie van beiden?
Wij zijn 'rondtrekkers' maar voorzien altijd de laatste dagen pure rust en zoeken daarvoor het leukste hotel van onze hele reis uit.



Nathalie
24-9-2016
 Meld misbruik12-1-2016 18:59:53

Dat is moeilijk, denk ik. Mijn vriend wil geen twee landen doen en in Portugal vind ik het te fris om echt aan het zwembad te liggen... 28 graden is daarvoor toch wel een minimum vind ik en dat is het in oktober niet meer. Wanneer we dan weer verder weg trekken, zal het weer te duur worden.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik13-1-2016 7:18:57

Wij gaan naar Tenerife..
Daar is het het hele jaar warm, wij vertrekken einde september. Ideaal om nog aan het zwembad te liggen ;-)



Nathalie
24-9-2016
 Meld misbruik13-1-2016 12:44:50

Ik doe moeilijk, ik weet het. Maar ik ben al 8 keer in Tenerife geweest en 7 keer in Gran Canaria en zou voor mijn huwelijksreis toch graag eens iets anders willen...



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik14-1-2016 18:32:43

Ja dan kan je beter iets anders zoeken ;-)
Wij zijn daar trouwens ook al wel veel geweest maar ik denk na ons huwelijk dat het budget niet veel meer toelaat :-D
Ik wil dan ook nog een "veilig" land en veel zon dus ons keuze was snel gemaakt ;-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-1-2016 9:09:25

Hey Nathalie. Ik weet niet waar je om prijzen geïnformeerd hebt maar wij hebben net onze familievakantie naar Mauritius geboekt via www.mauritiustravel.nl

Wij dachten ook eerst dat Mauritius onbetaalbaar zou zijn maar we betalen nu voor 10 nachten in een 5-sterren deluxe half pension evenveel als voor 14 nachten Kreta in een 5-sterren all inclusive.

Voor honeymoons zijn de prijzen nog lager door allerlei kortingen. Ze werken ook op de Seychellen en de Malediven.

We zijn heel goed geholpen geweest, kreeg veel advise en kijken nu heel erg uit naar 1 juli!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums