Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie

  12-2-2007 11:28:18
Hey saskia en isabel, alvast bedankt voor jullie rectie!. Ik trouw op 10 augustus 2007. Mijn kleed enzo is al besteld maar vind geen lingerie. Ik moet een bh hebben zonder bandjes. heel dringend want moet binnenkort mijn kleed gaan passen. Maar op veel plaatsen vind je dit nog niet. enkele verkoopsters hebben me gezegd dat de nieuwe collectie maar in maart uitkomt. mar weet nie of ik zo lang nog kan wachten, want verwacht ieder moment telefoon om mijn kleed te gaan passen. Wanner laten jullie een proefkapsel doen?
Groetjes, Isabelle

Isabelle
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 763


Thomas
7-7-2007
 Meld misbruik12-2-2007 15:09:07

Wij trouwen in Juli en mijn verloofde moet maar begin mei gaan passen. Ik denk dat het dus wel nog even kan duren voordat je telefoon zal krijgen. Als je echt niet zeker bent kan je zelf al een keer bellen en vragen hoeveel tijd je nog hebt.



Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik12-2-2007 15:20:39

Hey Isabelle,
ik verwacht telefoon begin maart, 2 maanden voor het huwelijk was mij gezegd. Meestal is er ook lingerie in de bruidswinkel. Verder heb ik ook al rondgekeken maar denk toch dat ik de lingerie van die winkel ga kopen want inderdaad ik ga het ook niet hebben voor ik moet gaan passen



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik12-2-2007 23:02:02

hey

nu al gaan passen? wij trouwen 6 juli en ik mag in april gaan passen omdat ik echt wel gezaagd heb omdat we onze foto's normaal eerder gaan nemen...
proefkapsel, tja... ik wilmijn haar gewoon los laten dus denk dat ik het de dag zelf gewoon ga laten brushen of met de steiltang ga laten doen verder niks speciaal dus gewoon bij de volgende kappersbeurt denk ik...



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik12-2-2007 23:03:25

by the way ik heb een bh zonder bandjes en die komt gewoon van bij de c&a... de bh die ik onder kleed ga doen (haltermodel) komt ook gewoon van bij hunkemoller geloof ik, hou nogal van simpel en mijn toekomstige zegt dat het toch maar is om uit te doen hehe...



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-2-2007 13:00:06

Hey,

Ik moest 3 maanden voor onze trouwdatum gaan passen. Mijn kleed is al een 2-tal weken binnen maar ik heb gewoon gezegd dat ik mijn lingerie nog niet had.

Ik heb me ook suf gezocht naar lingerie. Vooral omdat ik een torselet zocht. Iedereen zei me ook dat ik te vroeg was. Ik heb dan een setje besteld van Marie Jo van de vorige collectie (dat nu nog in de Inno te verkrijgen was maar niet meer in mijn maat). Op 3 dagen had ik het.
In de Inno hebben ze veel keuze (in Brussel toch, andere weet ik niet).
Een strapless bh vind je normaal gezien het hele jaar door hoor. Misschien niet van de nieuwe collectie maar dat weet niemand.
Ook in bruidswinkels kan je wel iets vinden.

Mijn proefkapsel (net als mijn make-up) laat ik dezelfde dag als mijn pasbeurt doen zodat ik het totaalplaatje eens zie.

Veel succes ermee!!!

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...