Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis seychellen: tips/ervaringen welkom!

  11-1-2016 13:21:59
Wij trouwen in september en na veel wikken en wegen en vooral schrappen door klimaatredenen (orkaan- en of regenseizoen) komen we uit bij de seychellen.

Het weer zou er in die periode beter zijn dan op de malediven en er lijkt me ook meer te doen.
Wie heeft leuke tips voor activiteiten, welke eilanden te bezoeken, hotels, noem maar op!

Bedankt!

Eline

eline
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1588


Elena
29-8-2015
 Meld misbruik19-1-2016 14:46:07

Dag Eline,

Heb je al eens aan Zanzibar gedacht??!!
Wij zijn voor ons huwelijksreis naar Zanzibar geweest. Prachtige paradijselijke witte stranden. Een droomplaatje.

Ook zijn wij op Seychellen geweest 5 jaar geleden en belangen niet zo mooi als Zanizbar. Veel rotsen, vuile stranden. De foto's die je ziet in de boekskes worden genomen op bepaalde plaatsen, maar dat is echt niet zo mooi en zeker niet overal! Eerlijk gezegd, een teleurstelling! Raar maar waar.

Maar echt, Zaznibar heeft het allemaal. Super vriendelijke mensen, lekker eten, luxe-hotels en de mooiste stranden die ik heb gezien (geweest in Thailand, Indonesie, Mexico, Dominicaanse, Jamaica, Vietnam, Seychellen, Reunion,...)

Veel succes bij het kiezen.

groetjes
Elena


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums