Terug naar overzicht
Hi, ik woon daar in de buurt en heb daar vroeger ook nog gewerkt. Ben al enkele keren naar feestjes daar geweest. Het is zeker aan te raden. Misschien naargelang de aantal uitgenodigden een te kleine dansvloer. Maar voor de rest zeker geen klagen. Eten is goed, muziek is goed en ze kunnen u goed bijstaan met alle vragen dat je hebt. Sinds de vernieuwingen zijn sommige zalen ook enorm gemoderniseerd. ik denk niet dat het een slechte keuze zou zijn. Ik zou persoonlijk wel meer naar de Scala gaan. Daar is mijn schoonzus getrouwd en dat was daar SCHITTEREND. Mooie tuin en zaal en lekker eten. enigste nadeel is parkeergelegenheid, (toch zeker in vergelijking met hotel Beveren), maar dat is opgelost met een parking in de straat en op de markt van Beveren.Alvast veel plezier met jullie planning!
Hoi, inderdaad, zoals vorige reactie zou ik ook eerder voor scala opteren. Ik vind het daar toch iets fijner van eten dan hotel beveren, en idd een prachtige locatie.Maar ik heb op hotel beveren ook niets op te merken hoor .Succes!
Zo is dat ! ;-)
In die buurt is ook zeker het hofke van Bazel een aanrader. Wij zijn daar getrouwd in september en het was fantastisch.Nathalie
Wij opteren eerder voor Scala, dit lijkt ons echt een romantische locatie, wij gaan daar zeker een bezoekje brengen. Wanneer trouwen jullie?
Bedankt iedereen voor de reacties.Wij trouwen pas in 2008 dus hebben we nog wat tijd om een mooie locatie te zoeken.Aan de Scala hebben we ook gedacht maar dit is ietsje te klassiek voor ons. ale als ik de foto's bekijk op internet he.Groetjes
Hey Gaetane,Wij houden ons huwelijksfeest op Hotel Beveren. De mensen zijn super vriendelijk en ik heb tot hiertoe nog niets dan goede reakties gehoord van vrienden, collega's, anderen die daar al voor feesten geweest zijn. Ik kan wel geen vergelijking maken met Scala maar de feestzalen van Hotel Beveren liggen mij en mijn partner beter. Ik hoop dat het eten daar goed meevalt!Groetjes,Michel en Vân07/07/07