Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Brasschaet

  27-12-2015 22:40:48
Lieve dames


Wij willen graag trouwen in het kasteel van brasschaet en gaan eind januari een kijkje nemen. Weet iemand toevallig wat de prijzen daar zijn?
Ik zag dat er een aantal mensen daar hun feest gegeven hebben en wil graag even horen wat en hoe :-)

Groetjes!

C
11-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1277


Catherine
30-7-2016
 Meld misbruik28-12-2015 12:34:52

Hoi C,

Wij trouwen daar op 30/07. Het is er redelijk duur tegenover andere zalen, maar dat vonden wij de moeite waard als je het totale plaatje bekijkt. Super vriendelijk personeel waar alles kan. Het enige nadeel dat wij vonden is dat de kleine zaal een L-vorm heeft waardoor er mensen 'achter het hoekje' moeten gaan zitten.

Je moet er ook heel snel bijzijn want het is een populaire locatie ;)

Veel succes!

Groetjes Catherine




Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik28-12-2015 22:04:26

Hoi!
Wii trouwen daar 17/09. Inderdaad, het is iets prijziger dan andere zalen maar we vonden het ook de moeite waard. Wij plannen onze cermemonie daar en de walking dinner voor 70 personen en komt bij ons op 5.000 EUR.



danny

 Meld misbruik28-12-2015 22:26:56

Men heeft mij enkele jaren geleden eens verteld dat de vijverzaal 5000 euro zou kosten en dat was enkel de kostprijs om de zaal te huren.



evy
27-8-2016
 Meld misbruik19-2-2016 22:23:47

Wij hebben deze week vernomen dat de invite group de boeken heeft neergelegd voor het kasteel van Brasschaat. Ik heb gisteren nog iemand aan de lijn gehad die dit bevestigd. Vandaag ging ze terugbellen met meer nieuws van de curator. Ligt jullie feest daar vast? Hebben jullie toevallig de algemene voorwaarden in jullie bezit? Wij zijn volop aan het kijken wat de mogelijkheden zijn... Laat je iets weten... Bart en Evy



Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik20-2-2016 9:58:16

Ons trouwfeest is daar ook.
Zij zouden ons gisteren terugbellen maar niets gehoord.
Ik zou het liefst van al alles annuleren daar en een nieuwe zaal zoeken. Hoe zou je dat moeten doen? Dient dat aangetekend te gebeuren?
Ons voorschot zijn we wel kwijt :(



evy
27-8-2016
 Meld misbruik20-2-2016 12:06:54

Wij zijn ons voorschot ook kwijt, hebben maandag een afspraak bij de advocaat... Willen weten wat onze rechten en plichten zijn. Die Stephanie sprak van contractbreuk bij boeking van een andere zaal als zij onder curatelen verder gaan... Wij zijn wel al volop zalen aan het zoeken en laten opties lopen tot volgende week in de hoop meer te weten... Hoe hebben jullie dit vernomen en wat hebben ze jullie gezegd?



Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik20-2-2016 22:52:13

Wij zijn er vandaag langs geweest en blijkbaar zou j&m catering de tijdelijke overnemer zijn. We zouden met hun contact moeten opnemen om te bespreken hoe en wat. Per maand zullen zij ook bekijken of er dan een definitieve overnemer komt. Per maand gaan ze het dus bekijken of ze het al dan niet verder zetten.
Zij kunnen toch onmogelijk verwachten dat we daar willen blijven en tot op de laatste dag in onzekerheid leven?!
Kun je me op de hoogte houden of het al dan niet contractbreuk zou zijn?
Wij hebben ook een paar opties en moeten snel beslissen.



evy
27-8-2016
 Meld misbruik21-2-2016 0:36:30

Bart heeft vandaag de echtgenote van de man van invite group aan de lijn gehad (die heeft ook een kasteeltje, bisschoppenhof in Deurne) en zij wist te vertellen dat het tot eind maart onder de curator valt en dan stopt! Dus kan je concluderen dat in principe de feest niet onder het getekende contract valt en je dus geen contractbreuk pleegt... Voor de veiligheid gaan we maandag toch nog naar de advocaat. En houden we jullie op de hoogte.
Bart hoorde van salons de groene jager dat er daar een koppel getekend heeft na contact met hun advocaat en dat er geen sprake zou zijn van contractbreuk...
Ik denk dus wel dat we kunnen zoeken en tekenen, wij proberen onze opties te laten lopen tot half of eind deze week...



evy
27-8-2016
 Meld misbruik23-2-2016 15:46:19

Heb vandaag contact gehad met de curator en die wist me te vertellen dat het contract blijft bestaan en dat als het overgenomen wordt het bestaande contract gewoon mee wordt overgenomen en dat de voorschot in mindering van het eindfactuur wordt gebracht... Dit alles wordt opgelegd door de curator aan de overnemer. Ze kon me nog niet vertellen over welke termijn, maar dit zou niet al te lang meer duren, ergens in de loop van Maart weten we meer...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info