Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bolero - stola

  27-12-2015 20:48:13

Hey dames,

Ik ben op zoek naar een leuke stola of bolero voor op de grote dag. Ik ben bij Le Chapeau in Antwerpen geweest en daar stelde ze me een bolero voor van 400 eur! Kunnen jullie me een winkel aanraden waar ze leuke maar geen overdreven dure stoa's of bolero's hebben? Of heeft er iemand eentje in de aanbieding?

Alvast erg bedankt!!

Ann


Ann
26-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 879


Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik4-1-2016 11:52:32

Hoi An,

ikzelf was ook op zoek naar een bolero, en ik heb de wilde gok gewaagd om er eentje te bestellen via Aliexpress.
Het is besteld & verzonden, maar heb het nog niet ontvangen, dus ben benieuwd of het er zal uitzien zoals op de foto, maar de reviews leken alvast veelbelovend!

Hangt er beetje vanaf welke kwaliteit je zoekt, maar ik wou het zo goedkoop mogelijk (zou enkel zijn om te gebruiken voor de foto's in het bos - in oktober kan het al frisjes zijn dan).
Als je wil weten hoe de kwaliteit is en dergelijke, stuur me dan gerust een berichtje en dan hou ik je op de hoogte ;-)



Frederik
4-3-2016
 Meld misbruik6-1-2016 14:13:32

Hoi,

wij trouwen op 4 maart 2016, dus kan koud zijn !! via de winkel waar trouwkleed van komt is inderdaad duur (tussen 180 - 220 € ) identiek zelfde besteld online in nederland voor 48 €.
niet twijfelen .




Ann
26-6-2016
 Meld misbruik10-1-2016 22:05:52

Hoi Frederik,

Via welke website hebben jullie dit besteld?

Bedankt!




Frederik
4-3-2016
 Meld misbruik13-1-2016 0:48:31

Hallo Ann,

Intussen is de stola toegekomen, en het is inderdaad identiek dezelfde als in de bruidswinkel (robel - roeselare), correct verpakt en in prima staat !
kristinabruidsmode.nl

succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...