Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Peru

  11-12-2015 11:57:39
Hoi iedereen,
We zouden graag onze huwelijksreis naar Peru laten gaan... Iemand ervaringen met Peru? We zouden graag een rondreis doen.. iemand ervaringen met goede reisoperatoren?

Groetjes
Dorien

Dorien
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1489


Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik11-12-2015 13:06:44

Hoii

Wij doen een privé rondreis in Bali. Geboekt via een reisbureau in Nederland. Kijk eens op traveltrend.nl, hier staan rondreizen over heel de wereld. Deze organisatie maakt ook offertes op maat als je iets wil veranderen aan een bepaalde reis (wij hebben dat bv gedaan)

Groetjes



Margreet

 Meld misbruik23-2-2016 16:39:56

Wij zijn vorige zomer naar Peru geweest, alles zelf georganiseerd.

Is prima te doen, je kunt er makkelijk reizen met openbaar vervoer en hotels boeken via internet. Altijd bereid om tips te geven zo nodig!
(Kijk trouwens zeker eens naar http://www.iquitos-tour.com/en/jungle-tours-Libertad , dit was voor ons een absoluut hoogtepunt van de reis)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums