Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praatpaal

  10-12-2015 17:18:36

Hoi iedereen!

onlangs poste ik een bericht ivm de praatpaal. echter ben ik nog niet overtuigt om de praatpaal te nemen of niet. voor ons feest hebben we ( net als iedereen ) een fotograaf, als extra een videograaf en de fotobooth. zou een praatpaal hier nog een meerwaarde zijn voor ons feest?
graag jullie feedback! :)

pieter
18-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1583


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-12-2015 17:28:51

Goh, beeld en spraak zijn achteraf altijd fijne herinneringen maar ik zou zelf niet voor alles gaan. Je gasten zijn misschien overdonderd en de meerderheid zal niet beide opties even "leuk" gebruiken. Beter investeren in 1 extra toeter e :)

Je kan naast je fotobootth misschien de mogelijkheid geven om door hen een geschreven boodschap na te laten op bepaalde vragen maar ik zou hieraan geen extra geld (en toch heel wat voor een praatpaal).




Patrick

 Meld misbruik10-12-2015 18:35:45

Nogal dikwijls geeft de videograaf u de keuze om een soort babbelbox, hij haalt mensen zelf van tafel voor een interviewke te doen en stelt gewoon zelf wat vragen, zo heeft u zeker wat commentaren over het feest en zo. Dat kan tussen de gerechten door, eens het dansfeest geopend geeft niemand daar nog zin in.
Als de videograaf aanwezig is kan hij ook zijn camera vrij opstellen zodat mensen die willen een boodschap inspreken, ook altijd leuk...



danny

 Meld misbruik15-12-2015 19:56:57

Zo een praatpaal begint plezant met wat leuke boodschappen maar eindigt al snel met een hoop dronken dansende, zingende gasten met een pint in hun hand en als je pech hebt komt bijna niemand iets zeggen. De prijzen zijn al wat schappelijker geworden want ik heb nog geweten dat er waren die 500 euro durfden vragen terwijl dat nu minder dan de helft is, waarschijnlijk door de concurrentie. Als je al een videograaf hebt kan je eventueel aan hem vragen of hij zoiets niet aanbiedt, als er iemand bij de camera staat gedragen de gasten zich ook meer dan voor die onbemande praatpalen, daar heb je ook meer aan achteraf.



Lykke

 Meld misbruik24-12-2015 11:46:13

Al over een slow motion booth gedacht?

We maken vanaf nu ook fotos die we ter plaatse kunnen afprinten.
Laat maar iets weten.

Diana



Glenn

 Meld misbruik25-12-2015 23:54:00

Hi Pieter,

Heb je al eens een babbelbox caravan overwogen? Roxy is een babbelbox caravan waar jouw gasten geïnterviewd worden. Het 'zatte mensen-effect' wordt vermeden door de babbelbox tijdig te laten beginnen & eindigen. Ga eens een kijkje nemen: http://www.baeteng.be/#!babbelbox-huren-limburg/c1ump
Glenn



lina
18-7-2015
 Meld misbruik6-2-2016 21:24:39

Hey Pieter,

Ik heb super leuke ervaringen met Guestcam. Dit is ook een babbelbox airsteamer. Het is zoals de dagboekkamer van Big Brother. Big brother stelt vragen en zorgt voor entertainment in de airstreamer. Er wordt gedanst, gelachen, gefeest, kortom een echte beleving. Achteraf krijg je een leuke dvd van 45 min en een korte compilatie voor op social media.
Ik kan het aan iedereen aanraden, het is echt de moeite.



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik6-3-2016 16:38:31

Wij hebben een Feestbabbelaar en Feestflitser besteld. Lijkt ons leuk de combinatie van de 2.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info