Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

niet kerkelijke ceremonie

11-2-2007 20:41:56
hallo
wij willen geen kerkelijk huwelijk, maar zouden na de burgerlijke plechtigheid toch iets persoonlijker willen (in het gemeentehuis mag het maar 15 min. duren). We weten echter niet goed wat en wanneer, direct na de burgerlijke trouw of 's avonds in de feestzaal? Hoe hebben jullie dit aangekondigd op de uitnodigingen? Met de vrijzinnige vereniging had ik een niet zo aangename kennismaking op een trouwbeurs dus ik wil het liefst zelf regelen. Wie ideetjes of boekjes heeft mag die doorsturen naar annemie.l@telenet.be

annemie
4-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 296

Veerle
2-6-2007
 Meld misbruik11-2-2007 21:12:34

Hallo Annemie,

Wij wilden ook niet voor de kerk trouwen en kozen voor een zelgeschreven viering die naar voor gebracht wordt door 2 vrienden van ons (frans en vlaam, aangezien mijn toekomstige franstalig is). Het is wel wat werk om zelf een viering ineen te steken maar tot nu toe ben ik nog steeds heel blij met onze beslissing. Het wordt een heel persoonlijke viering, met een leuke touch. De viering zelf houden we op de plek waar het feest ook zal plaatsvinden en we hebben dit gewoon aangekondigd als "ceremonie" ipv kerkdienst ofzo. In ieder geval succes ermee!
Veerle

Marleen

Meld misbruik12-2-2007 21:23:42

Kijk eens op internet op http://www.hetmoment.org/index.html
Wij zijn zelf al bij An Verlinden geweest voor een eerste bespreking, en ons gaf ze wel een goed gevoel. We dachten tevoren ook aan rent a priest en een vrijzinnigencentrum, maar dit is toch meer ons idee.
De site geeft een goed overzicht van hoe ze werkt...
Veel succes
Marleen
6.7.7

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...