Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praatpaal

  24-11-2015 11:01:49
hoi iedereen,

ik heb al veel gelezen over de praatpaal maar ik vroeg me enkel nog af, als het s'avonds donker is en de mensen iets willen zeggen, is het dan nog wel zichtbaar of moet hier verlichting voorzien worden? is dit verder een leuk extra'tje voor uw feest of niet?


groetjes !!!

pieter
18-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 814


LUC

 Meld misbruik24-11-2015 18:25:54

Pieter,
Uit ervaring weet ik dat het inderdaad geen luxe is om belichting te voorzien, zeker voor ' avonds. Bepaalde systemen, waaronder Lucky's DvDBabbelbox, hebben een Led floodlight, standaard, aan de DvDBabbelbox. Koppel daar een Hoge Definitie Camera aan, dus geen webcam, en iedereen staat zuiver in beeld. Zowel op film als op de foto's
Als antwoord op de laatste vraag: En of, de avond, zelf lachen en grollen, groeten en herinneringen, met of zonder snor of bril. Tekstbalonnen en doe maar je ding. Nadien alles opnieuw beleven :) Keep on smilin' en check http://www.luckysdvdbabbelbox.be
https://www.facebook.com/Babbelbox/

Veel plezier met de voorbereidingen.
Bauwens Luc voor Lucky's DvDBabbelbox.



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik25-11-2015 15:48:19

Wij hebben de babbelbox van Lucky's babbelbox gehuurd op onze trouw en wij zijn heel tevreden! De kwaliteit van zowel het beeld als het geluid zijn echt in orde.
Ik zou het zeker aanraden omdat het echt een leuk aandenken is :-) Altijd grappig om nog eens te herbekijken.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-11-2015 16:44:15

Wij hadden destijds de versie van de praatpaal zelf. Stond op een deftig verlichte plaats, in de hal, op weg van en naar de toiletten (veel verloop en dus goed gebruikt). Tevreden van het resultaat vooral omdat er werd doorgefilmd terwijl de mensen dachten dat er enkel gefilmd werd als zij op een knop duwden.



pieter
18-6-2016
 Meld misbruik29-11-2015 19:10:14

Ok bedankt allemaal! :-) reserveren ofniet want we hebben al een fotobooth?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...