Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

  23-11-2015 21:24:03
ik sukkel een beetje met onze dag indeling.

om 14u is de ceremonie in het gemeentehuis en daarna gaan we verder voor een mini fotoshoot met onze kinderen en de ouders en getuigen.
Daarna gaan mijn vriend en ik verder voor onze fotoshoot.

om 19u is het receptie, gevolgd door het avondfeest.

maar hoe moet ik de voormiddag indelen?
en wat doe je met de gasten terwijl wij onze fotoshoot houden?

allemaal vragen waar jullie hopelijk een antwoord op weten :-)

groetjes
kim

Kim
20-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1278


Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik24-11-2015 18:55:33

Hallo Kim,

Je kan je gasten sowieso later bij jou laten toekomen. Als je ze pas om 12u bij jou laat toekomen kan je eerst nog gezellig samen lunchen en daarna doorgaan naar het gemeentehuis. Het voordeel als je ze later laat toekomen is dat je je dag niet zo absurd vroeg moet laten beginnen. Je kan je dan rustig in de voormiddag klaar maken.

Na de minifotoshoot kan je de gasten even terug naar huis laten gaan voor hen laten op te frissen ofzo, of je kan een plaats voorzien waar ze naartoe kunnen gaan voor terug een hapje en drankje tussen door. Anders wordt het misschien wat lang voor niet te eten (van 12u tot 19u...) Denk er aan dat jullie tussendoor ook wat moeten kunnen eten!!! Dat wordt voor de één of andere reden dikwijls vergeten... Maar geen eten en zenuwen en stress voor de dag is een zéér slechte combinatie!

Hopelijk ben je hier al wat mee?

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
http://www.marrynique.be/
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...




Kim
20-5-2016
 Meld misbruik25-11-2015 12:12:53

ok bedankt voor deze goede tips!

hier kan ik mee verder aan de slag

groetjes,

kim




Tine
21-5-2016
 Meld misbruik25-11-2015 19:24:18

Hey,
hihi, ik heb precies dezelfde tijdsindeling.
Wij trouwen ook om 14u voor het stadhuis, ik denk dat ik mijn vriend en familie tegen 13 u laat toekomen voor een gezellig cavaatje. 's morgens denk ik dat je blij bent als je het rustig op je gemak kunt doen! Een gezellige brunch met mijn getuigen (mijn 2 vriendinnen) en dan komen de kapper en fotograaf en chminkster langs, die voormiddag zal snel genoeg om zijn.
Na het burgerlijk huwelijk gaan we een kleine reportage maken met de suite waarna zij al naar de zaal gaan en daar krijgen zij luxueuze broodjes die ik door een traiteur laat brengen, ondertussen gaan wij foto's trekken en om 19 u is het receptie aansluitend met pasta en wokbuffet en dansfeest. Tussen 17u en 19u is er een 'dode' tijd maar er zijn kleine kinderen die er kunnen rondcrossen en buiten kunnen lopen en dan gaan ze iets voor de receptie ook de kleine kindjes naar huis brengen... een dag moet niet altijd propvol zitten, komt wel goed!
veel succes!!!
En blijkbaar trouw je de dag voor mij!
grtjs Tine



Kim
20-5-2016
 Meld misbruik30-11-2015 12:44:35

ok super!

nu weet ik dat ik me geen zorgen moet maken als ik de voormiddag wat rustiger heb ingedeeld

ik ga rond de middag de ouders en mijn vriend ook al laten komen om een hapje te eten (broodjes lunch). Zo hoeven we ons niet te haasten en kunnen wij toch ook iets eten

laten we nu nog hopen dat het weekend van 20 & 21 mei prachtig weer wordt! :-)

groetjes,

kim



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...