Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie help

  11-2-2007 14:33:22
Hallo, Ik ben van Erpe Mere. Weet er iemand in die omg van aalst een winkel zijn waar ze bruidslingerie verkopen? Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Isabelle
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 525


peggy
8-8-2008
 Meld misbruik11-2-2007 19:25:59

hey Isabelle, Marie Jo Exclusive is altijd heel mooi.. Je moet maar eens gaan kijken bij een lingeriewinkel die Marie Jo verkoopt. grtjes Jacky



Joke
26-5-2007
 Meld misbruik11-2-2007 19:35:54

Ik heb mijn lingerie van bj 'Van Molle' in de korte Zoutstraat in Aalst. Had niet zoveel keuze, maar had ook speciale wensen: bandje rond de hals, laag uitgesneden rug, niet voorgevormd, en een D-cup... Uiteindelijk is het een eenvoudig model van Chantelle geworden. Er is in Aalst ook Lingerie Corbel, daar lijken ze me meer te hebben, maar de service vond ik er minder, de twee winkeldames stonder bijna ruzie te maken met elkaar, en ik had het gevoel dat ze me om het even wat zouden verkopen.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik11-2-2007 21:25:27

hey

ik ben oorspronkelijk ook van erpe-mere maar uitgeweken naar baasrode (dendermonde). wanneer trouwen jullie?
ik heb lijn kleedje besteld bij couture ann in de molenstraat en die had toen folder meegegeven met speciale bruidslingerie, weet nu niet meer van welk merk hij was maar anders mkan je t daar wel es gaan vragen. t waren allemaal modellen die speciaal aangepast waren om onder trouwkleren aan te doen in elk geval. was wel mooi maar ik had mijn gerief al dus ja...

groetjes
sas677



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik12-2-2007 8:52:27

Hey meisjes,
Ik ben ook van Erpe-Mere. Toevallig dat je hier zoveel bruidjes terug vind van dezelfde regio. :-)
Ik ben elke lingeriewinkel in Aalst en omstreken afgeweest. Nergens iets gevonden! K was nochtans ni moeilijk, k moest gewoon iets hebben met bandjes rond de hals.
Uiteindelijk ben ik met de moed in de schoenen de H&M binnengestapt en daar vond ik direct wat ik zocht! Dus mss niet te ver zoeken...

Groetjes,
Isabel
01/09/07



Katia
10-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 16:23:45

ik weet natuurlijk niet wanneer je huwelijk is, maar je moet eens gaan kijken op de Brusselbaan 178 in Erembodegem ... bij Linda Verdoodt; Zeker mooi dingen, ik word daar altijd goed geholpen en zij geeft enorme goede service. Ze heeft heel goede merken en ruime keuze en pas op ladies... ze doet graag een babbelken, dus je moet niet denken dat je er op één twee drie buiten bent. lol


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...