Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huren suitekledij mannen

  17-11-2015 22:36:54
hallo bruidjes en bruidegommen :-)

20-08-16 is onze datum! Wij zijn nu aan het kijken voor de suitekledij voor de heren, wij zouden graag de mannen allemaal hetzelfde aandoen.
Wij hadden een outfit gekozen bij Fricks (Sint-Truiden, Limburg). Zij stoppen met de verhuurafdeling, alle verhuurkostuums kun je nu kopen aan de huurprijs (tss 75 en 100 euro)
Maar vandaag zijn de eerste mannen gaan passen en zien ze het gekozen kostuum niet zitten, was idd traditioneel, grijze jacquet met grijze broek, licht grijze gilet en zilveren das (die vonden ze wel mooi). Wat moet ik nu doen? Wij willen uitkijken naar een 2de keuze, maar waar?? Weet iemand waar in Limburg of dichtbij Limburg je nog kunt huren?
In Hasselt aan het kanaal heb je nog een winkel maar die verhuren enkel een donkerbruin en zwart kostuum ...
Iemand die mij kan helpen, merciekes!
xxx Tanja

Bellefroid

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1463


Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik18-11-2015 10:20:41

Bij herenmode VOSSEN in Maasmechelen kan je kostuums huren. Groepjes



Elien

 Meld misbruik18-11-2015 13:22:51

Wij zijn gaan kijken laatste bij De Zon in Berlaar (Lier)
Daar hebben ze ook wel enkel zwarte en grijze kostuums denk ik.
Maar mijn papa gaan we ook naar daar sturen om aan te kleden :p
Een hemd moet je dan wel zelf aankopen want die verhuren ze niet.



Bellefroid

 Meld misbruik1-2-2016 15:49:29

Dank je wel voor jullie reactie.

Ondertussen hebben we toch bij Fricks in Sint-Truiden gekocht.

Het is dan toch een zwart kostuum geworden, met wit hemd (wat ze idd gekocht hebben) en een supermooie zilveren das en gilet.

grtjs xx




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...