Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles wat belangrijk was was opeens niet meer belangrijk

  29-10-2015 10:55:19
Hé iedereen het is al een hele tijd geleden dat ik je nog een kijkje ben komen nemen maar ik wil mijn verhaal kwijt . Voor iedereen die gaat trouwen dikke proficiat het is zo leuk geniet van de mooie dag !! Mijn verhaal gaat eigenlijk over dat je zo druk bent met die ene fantastische dag te plannen , die dag is zo belangrijk ! Ik was 25 jaar toen trouwden met de man van mijn dromen. Een half jaar nadat ik getrouwd was heb ik een hersenbloeding gekregen . Al mijn toekomstplannen vielen in het niets. Ik was thuis ik kan opeens niet meer lopen en niet meer praten . Na twee en een half jaar revalideren gaat het eindelijk weer goed . Je bent altijd bezig met die ene dag die inderdaad ook heel belangrijk is maar het allerbelangrijkste is dat je met De man trouwt van je leven die je steunt in goede en kwade dagen. Lopen is nog steeds moeilijk voor mij, maar mijn man heeft altijd gezegd van ik ben zo blij dat je er in feite nog bent en dat ik geestelijk wel dezelfde persoon ben gebleven . Op de revalidatie zie je ook wel eens andere mensen die het veel slechter hebben! Nadat ik die hersenbloeding heb gehad had ik zoiets van en mijn kinderwens dan? Is het nu niet meer mogelijk om een kindje te krijgen ? De artsen hadden gezegd dat bij een hersenbloeding gebeurd was op de plek in je hoofd Waar je hormonen zitten dat het heel erg moeilijk ging worden om zwanger te geraken want je hormonen heb je daarvoor nodig . Mijn hormonen was uiteindelijk niks mis mee het was van de eerste keer raak ! Echt een klein wondertje! Nu ben ik een hele trotse moeder van mijn dochter Juliette . Ik ben zo blij dat ik toen getrouwd ben en met mijn papa naar het altaar kon lopen als ik het nu had moeten had het een hele andere dag geweest . Geniet van jullie dag ! Stephanie

Stephanie
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2391


Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik29-10-2015 11:27:24

Hey Stephanie,

Moedig van je verhaal hier te vertellen...Heb er echt een krop van in mijn keel gekregen.
Je hebt duidelijk een zware strijd gehad en een immens moeilijke periode!
Ben zelf ook een eerste keer getrouwd als ik 25 was en ben 2 jaar later mijn man verloren aan een hersenbloeding... Hij heeft dit zo ineens gekregen op de trein.
Blijkbaar had hij een geboren afwijking. De bloeding was maar klein en op de verkeerde plaats waardoor zijn hersenstam beschadigd was.
We hebben een strijd geleverd van 3 maanden maar op het einde heeft hij ons toch verlaten.
Dit heeft mij ook doen beseffen wat belangrijk is en dat alles zo evident lijkt als je gezond bent. Maar net zoals jij kon mijn man ook van de ene op de andere dag niet meer lopen, praten,... alles koste veel energie en zijn vooruitgang was heel traag maar hij ging er ook wel voor. Maar dan heeft hij nog bloedingen gekregen en was er geen weg terug meer.
Na 3 jaar heb ik terug het geluk gevonden en nu 2 jaar later ga ik trouwen met mijn nieuwe vriend. Je beleeft de dingen inderdaad heel anders en het belangrijkste is wat je die dag aan elkaar beloofd... In goede en kwade dagen... Ben ook geen dag van zijn zijde geweken...
Ik wens jullie nog heel veel geluk toe voor de toekomst ook met jullie kleine meid. En geniet van alle kleine momenten!

Groetjes,

Annelies



Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik29-10-2015 12:13:03

Hé Annelies, wat erg voor je dan moet verschrikkelijk zijn ik heb natuurlijk ook wel de kant gezien van mijn man en weet dat je zo iets met elkaar meemaakt met heel de familie! Ik heb ook enorm veel geluk dat besef ik ook wel het vergt ook erg veel respect voor mijn man dat hij bij mij gebleven is net zoals jij deed, dat is niet zo vanzelfsprekend . Bij mij was het ook een aangeboren afwijking AVM heet het het was als een tikkende tijdbom in mijn hoofd een bloedvat dat gesprongen is . Ik wist niet dat dat bloedvat in mijn hoofd zat, dikke pech dus. Wat fijn dat je je geluk gevonden hebt ! Ik heb geprobeerd dit bericht privé te sturen maar ik weet niet hoe dat moet . Succes nog met de voorbereidingen en geniet ervan !



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik29-10-2015 19:02:40

Amai Stephanie en Annelies, ik weet niet wat zeggen! Jullie hebben allebei al zoveel meegemaakt op jonge leeftijd! Ik ben blij te horen Stephanie dat jij aan de betere hand bent en een pracht van een kindje op de wereld gezet hebt.
Annelies voor jou ben ik ook ontzettend blij dat jij het geluk hebt teruggevonden!



Thierry

 Meld misbruik29-10-2015 21:38:13

Een nicht van mijn vrouw heeft een kindje van bijna 3 jaar verloren aan een hersenbloeding. Ook een kleine aangeboren misvorming aan de bloedvaten in de hersenen. Zo'n 15 uur na de bloeding was ze al dood... .
Wij hebben zelf een dochtertje van 2 jaar, en dat doet je toch iets... .

"Een goede gezondheid!" wensen tijdens nieuwjaar heeft meer betekenis dan we soms bij stilstaan.

Veel sterkte!


Groetjes,
Thierry



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-1-2016 19:20:30

Azmai Stephanie, ik kom hier na lange tijd nog eens kijken en ik lees je verhaal. We zijn in dezelfde maand getrouwd, dus ik herinner mij je profiel.

Blij te lezen wel dat het nu beter met je gaat! Een goede gezondheid is zo veel waard!

Nog veel geluk met jullie happily ever after, geniet van het mama zijn!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info