Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lang geleden

  28-10-2015 12:57:25
Hoi bruiden en gommen to be,getrouwde koppeltjes ;)
Het is eventjes geleden dat ik nog eens kwam piepen op de trouwforum.
Ik zie net op mijn klokje dat we vandaag 593 dagen getrouwd zijn.
Bijna 2 jaar eigenlijk :)
Het klinkt mss belachelijk maar wat mis ik onze dag,het dragen van mijn trouwjurk,feest,familie samen,mooi zijn,in de belangstelling staan,hihi.
Het was zo een leuke dag dat ik die zo graag nog es wil overdoen.
Onze dag was op 14 maart 2014.
Een mooie zonnige winterdag.
Als we 10 jaar getrouwd zijn zouden we onze geloftes hernieuwen en dan trouwen voor de kerk want dit hebben we niet gedaan.
Zouden jullie in dezelfde jurk trouwen als voor in het stadhuis geweest,want ik ben namelijk met een trouwjurk naar het stadhuis gegaan,sommigen gaan naar het stadhuis met een mooie jurk maar houden dan de trouwjurk voor in de kerk.
Of zouden jullie eerder een andere jurk kiezen?want tegen dan is ze eigenlijk al 10 jaar oud :D
Of ik erin zal kunnen na 8 jaar nog,zeker wel want ik ben een mager type en veel aankomen doe ik niet ;)
Wat zouden jullie doen?
Vele groetjes,en geniet allen van jullie dagje,want tis zo voorbij.
dikke zoen sandrine xx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1968


nele
9-7-2016
 Meld misbruik28-10-2015 15:27:00

Hallo

Leuk om te horen dat je nog steeds terugkijkt met heel veel plezier naar deze dag!
Ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn!
Trouwen betekent heel erg veel voor mij en ik hoop vooral dat mijn mama het nog kan meemaken. En dat ze redelijk goed zal zijn op deze dag. Dan zal het grootste deel al geslaagd zijn voor mij. Want mijn mama is ziek.

Wat jou trouwjurk betreft zou ik indien je er nog in kan dezelfde jurk opnieuw dragen. Ikzelf ben nogal emotioneel op zulke vlakken. Het lijkt me prachtig om dit zoveel jaar later voor de kerk te kunnen doen met dezelfde jurk.
Natuurlijk kan je je jurk eventueel een klein beetje laten aanpassen zodat het dezelfde jurk is maar een klein beetje anders. (bustier -> niet bustier of omgekeerd, sleepje, hoepel, mouwtjes, ...)

Ikzelf deed het trouwkleed van mijn mama aan als aankondiging aan iedereen dat we zouden trouwen. Nog even gedacht om in dit te trouwen want paste perfect en was mits een aanpassing heel modern zelfs. Maar dan toch de keuze gemaakt om zelf een jurk te gaan kiezen.

Groetjes
Nele



Tine
2-7-2016
 Meld misbruik28-10-2015 19:11:02

Ik vind dezelfde jurk een heel romantisch idee! Doen!
En zoals Nele zei: eventueel enkele aanpassingen als je er ook een nieuw gevoel bij wil.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info