Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ceremoniemeester

  19-8-2003 14:00:36
hallo allemaal....normaal gesproken geef je de ceremoniemeester een verzilverd cadeau maar ik ben op zoek naar een leuk orgineel cadeau,wie weet wat????alvast bedankt,groetjes bianca

bianca
10-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1714


bianca
10-12-2004
 Meld misbruik11-9-2003 11:43:18

hoi,ik heb zelf ondertussen al een leuk kado gevonden...We gaan onze ceremoniemeester een pluim geven........(www.pluimen.nl )misschien ook leuk voor jullie!!! groetjes bianca



catherine
4-9-2004
 Meld misbruik30-9-2003 10:32:46

een cadeau voor de ceremoniemeester??? die wordt toch betaald voor zijn/haar diensten! wij gaan alvast geen cadeau aan de onze geven. krijg jij elke dag cadeautjes van je baas omdat je komen werken bent?



maurice
10-12-2004
 Meld misbruik3-11-2003 11:45:18

een ceremoniemeester word niet betaald,dat is namelijk een goede vriend...............of je moet een proffesionele ingehuurd hebben dus bin ons geval is het hel normaal om hem te bedanken!!!!!!!!!!!!!!!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...