Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PUZZEL Thema

  23-10-2015 16:37:03
Beste,
wij hadden gedacht voor rode draad op onze trouwdag aan Puzzelstukjes
Zo worden de getuigen gevraagd naar de hand van een puzzel.
Bedankjes aan het einde van de avond zijn zeepjes in puzzelstuk vorm.
Alleen waren we nog aan het zoeken naar een origineel idee voor de uitnodigingen en voor de tafelverdeling.
iemand een idee

angelique

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1149


Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik23-10-2015 20:15:47

Je kan elke tafel een naam, woord of letter geven. De namen, woorden of letters van alle tafels vormen dan samen een woord dat speciaal is voor jullie.
De tafels moeten samenwerken om deze "puzzel" op te lossen.

Voor de uitnodiging kan je heel letterlijk gaan :)
http://trouwkaarten.locomix.nl/trouwkaarten/trouwkaarte...

Succes nog!



Bart

 Meld misbruik23-10-2015 21:45:10

Beste Angelique

Misschien kan je per tafel in grote piepschuimblokken puzzelstukken in 3d uitsnijden. Deze verven in een bepaalde kleur en ophangen boven de tafels. Er moeten dan wel voldoende bevestigingspunten zijn in de zaal natuurlijk. Iedereen krijgt dan een kleur en weet zo aan welke tafel hij of zij moet zitten.

Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba



Tine
2-7-2016
 Meld misbruik23-10-2015 21:55:30

Indien je niet te veel volk hebt:
Puzzels laten maken met foto's van jullie. Per tafel een andere foto-puzzel voorzien. Iedere gast krijgt een puzzelstuk van zijn tafel. Met de 'overige' puzzelstukjes maak je al een deel van de puzzelfoto. Gasten moeten daarna zelf zoeken bij welke tafel hun puzzelstuk past en zo de puzzels weer volledig maken.

Mijn broer heeft dat gedaan en was heel leuk. Bij hen kon je tijdens de receptie wel al eens op't gemak gaan kijken. Als iedereen dat op hetzelfde moment moet doen of er is heel veel volk, dan wordt het eerder chaos en niet aan te raden.



angelique

 Meld misbruik26-10-2015 11:39:42

even een vraagje weet er iemand waar we onderzetters/leggers kunnen vinden eventueel laten bedrukken in de vorm van een puzzelstuk?



Bart

 Meld misbruik26-10-2015 19:59:01

Beste Angelique

Ik denk dat bijna elke drukker dat kan. Misschien iets om samen met uw uitnodigingen te bestellen.


Vriendelijke groeten

Bart Jonkers

zaakvoerder

Jacko Sound bvba






Bart

 Meld misbruik26-10-2015 20:37:55

Beste Angelique.


Een iets duurder idee: Misschien kan je de tafellakens laten bedrukken met een tekening in een thema waarin op elke plaats waar iemand komt te zitten een puzzelstukje is bedrukt , dat is wit gehouden. Iedereen krijgt aan de inkom een puzzelstuk dat maar op 1 tafellaken op 1 plaats klopt. Die plaats is die persoon zijn zitplaats.

Vriendelijke groeten

Bart Jonkers

zaakvoerder

Jacko sound bvba



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...