Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem dagplanning!

  22-10-2015 15:13:32
Hallo allemaal,

Nu onze dagplanning bijna vastligt, zitten we met een probleem.
Om 16u eindigt onze kerkelijke viering en om 17u begint onze receptie (het is een uurtje rijden).
Mijn familie woont in West-Vlaanderen en mijn verloofde zijn familie in Oost-Vlaanderen.
We wonen nu wel al samen in Oost-Vlaanderen.
We hebben een receptie voor de mensen die niet komen eten, en enkel onze familie gaat aan tafel.
Wat moeten we nu doen met nonkels, tantes, neven, nichten die van West-Vlaanderen komen, we kunnen die onmogelijk voor 2 uur naar huis sturen want het is al even lang rijden!
Ze laten meegenieten van de receptie is ook geen optie, want dit is niet eerlijk tov de familie van mijn verloofde.
En iedereen mee uitnodigen op de receptie is ook niet goed, want dan heeft niemand nog honger na al die hapjes!

Hoe zouden jullie dit oplossen?

Sofie
14-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1296


Patrick

 Meld misbruik22-10-2015 18:13:44

Ik denk dat u de enige twee oplossingen zelf aanhaalt...een hapje meer of minder zal het verschil niet maken, het wordt nog zo leuk ook volgens mij, succes.



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik22-10-2015 21:42:29

Idd, de beste opties geef je zelf maar schiet je ook onmiddellijk terug af...

Jullie kunnen misschien een activiteit voorzien voor die familieleden? Ergens minigolfen, een culturele gidsing,..



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik23-10-2015 6:58:03

Ik sluit me volledig aan bij Patrick. Bij ons wordt trouwens iedereen naar de receptie gevraagd, zowel de mensen die blijven voor het diner en avondfeest, als diegenen die niet blijven.



nina
19-9-2015
 Meld misbruik23-10-2015 14:18:09

Ik zou ook iedereen naar de receptie vragen dan.. maar anders kan je misschien een stadswandeling met gids in gent ofzo voorzien voor de familie van west-vlaanderen (natuurlijk lopen die daar dan wel met hakken en hun mooie outfits etc) of doe je eventueel na de kerk een cavabar zodat ze daar een tijdje kunnen blijven staan?



Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik23-10-2015 14:50:28

Bij ons komen ook de mensen van het avondfeest naar de receptie. Normaal gezien doe je toch hoe dan ook een apperitief met hapjes voor de gasten van het avondfeest
En of het dan 1 uur of 2 uur is ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...