Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksnacht op locatie

  22-10-2015 11:29:45
Hoi allemaal,

We zijn aan het overwegen om voor onze huwelijksnacht een suite te boeken. Nu loop ik een beetje vast op de praktische regeling. Wanneer ga je inchecken? Waar blijf je met je bagage? Hoe geraak je de volgende dag weer thuis?

Hoe regelen jullie dat?

Vicky

Vicky
15-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1368


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik23-10-2015 7:04:34

Wij hebben 10 kamers ter beschikking op onze locatie, waarvan uiteraard twee voor onszelf en onze kinderen en de anderen voor onze getuigen en naaste vrienden en familie. We hebben gevraagd om deze kamers reeds de avond voordien, vrijdagavond dus al ter beschikking te hebben (reservatie voor twee nachten dus) en we maken er met z'n allen de avond voordien reeds een rustige maar supergezellige avond van met een licht diner. Na het ontbijt zaterdagochtend, ook weer gezellig met dezelfde bende, komen de Visagiste en kapster dus ook naar de locatie om nadien van daaruit naar het gemeentehuis te vertrekken tegen de middag.😊



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik23-10-2015 11:57:29

Wij zijn op hotel gegaan. We hebben aan mijn ouders gevraagd om, terwijl wij foto's maken zijn en er even "pauze" is in de lunch (tussen hoofdgerecht en dessert) om onze spullen naar daar te brengen en de kamersleutel mee te brengen.

We hadden oorspronkelijk gevraagd of we nog 's nachts konden inchecken en dan eventueel onze spullen al de avond voordien konden brengen, dit was ook geen probleem, ze zouden dan de nachtwaker informeren dat we nog laat zouden arriveren.
Wij zaten dan ook met het auto-probleem. Daarom de hulp van mijn ouders ingeroepen (mijn papa is met onze auto gereden, mijn mama is hem nagereden en heeft hem mee terug naar onze feestlocatie gebracht), en zo viel alles in de plooi.

Doe gewoon concrete voorstellen bij het hotel, of vraag naar hun idee hierover, ze zullen je zeker wel helpen :).



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...