Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen winterhuwelijk kerstperiode

  20-10-2015 19:51:08
Hoi allemaal,

Ik wou graag eens jullie ervaringen/meningen horen omtrent een winterhuwelijk rond Kerstmis.

Thema zou niet gelinkt zijn aan Kerst, mn aanstaande is geen kerstfanaat :p

Voor mij is het mijn 2de huwelijk, eerste huwelijk was in juli en nu wil ik dus echt helemaal iets anders!
Maar ik ben dus een beetje onzeker om effectief in de winter te trouwen.

Qua temperatuur is dit niet altijd aangenaam voor je gasten (van en naar hun auto, de rokers, aan het stadshuis,...).

Positief of negatief, gooi het er maar tegenaan zou ik zeggen :p

Bedankt!

Sonia
28-10-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1181


Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik21-10-2015 8:39:11

Hey Sonia,

Wij gaan zelf ook trouwen in de winter namelijk 28/11/2015.
En ik vind het wel iets heel romantisch hebben eigenlijk ;-)
We hebben een warme zaal met een winters karakter die we echt super mooi vinden.
Aan de kerk gaan we bijvoorbeeld gebruik maken van grote windlichten naast de loper omdat we s'avond trouwen om 16u30 in de kerk en het al donker gaat zijn en dat geeft extra sfeer en gezeligheid. Wat betreft het weer, het kan in de zomer ook heel hard regenen oke het zal dan niet zo koud zijn maar hier in België is het hoe dan ook een gokje ;-) Als bruidje zelf kan je dan ook gebruik maken van een bontje wat ik persoonlijk wel super mooi vind! Volgens mij is het gewoon persoonlijke goesting ;-) En wat betreft rokers die zoeken zelf wel een oplossing zeker. Het is niet dat ze anders in de winter niet roken en is eigenlijk meer een voordeel dan een nadeel. Anders staan de rokers meer buiten uw zaal dan in de zaal en in de winter is het te koud om lang buiten te blijven staan ;-)
Maar zoals ik al zei je moet gewoon zien waar je zelf zin in hebt.

Groetjes,

Annelies



nina
19-9-2015
 Meld misbruik21-10-2015 13:28:02

Ik vind het super sfeervol om te trouwen in de winter, ok het weer kan tegensteken maar dat kan het in putje zomer ook hoor! je kan zoveel kanten uit met decoratie, tafelnamen, uitnodigingen etc.. Ook ga je veel deco spullen zelf vinden op DIY te doen in de action, aldi, etc..

Persoonlijk hou ik enorm van kerst dus ik zou daar ook dingen mee doen maar als je man daar niet van houdt kan je het gerust over een andere boeg gooien hé! eventueel overall ijsvlokjes of veel in het wit doen met rood of andere accenten


success ! :)




Laura
9-7-2016
 Meld misbruik21-10-2015 13:36:18

Hoi Sonia,

Mijn nichtje is twee jaar geleden getrouwd in de winter en dat was één van de mooiste huwelijken waar ik al ben geweest :-) Heel gezellige en romantische periode! Qua inkleding kan je met kaarsjes en lichtjes een prachtige sfeer creëren, of je kan bijvoorbeeld vuurkorven buitenzetten voor de rokers. En als drankje na het stadhuis een glaasje gluwijn, een jenevertje of een warme choco ;-)

Ik zou alleen goed opletten met de datum. De laatste twee weken voor kerstmis zitten vaak al zo vol met feesten en eten, dat het misschien beter is om te kiezen voor een datum niet té dicht bij kerstmis valt. 28 november zoals Annelies bijvoorbeeld :-) Of nog één of twee weekjes later...

En de kou? Ik denk dat je vooral de mannen in hun kostuum niet zal horen klagen :-) Voor bruidjes zijn er dan weer heel leuke bontjes of andere jasjes!

Groetjes en succes ermee!




Stephanie

 Meld misbruik5-11-2015 11:12:26

Dag Sonja,

Een winterhuwelijk kan inderdaad echt prachtig en supergezellig zijn! Ik zou de tafels aankleden met vaasjes bekleed met nepbont gevuld met bloemen in diepwarme tinten en heel heel veel kaarsjes. Er zijn ontelbare mogelijkheden ... neem gerust contact op om eens samen te brainstormen en te zien wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Verbrigghe
De Tafeldecorateur
www.detafeldecorateur.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...