Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitevervoer - welke route?

  19-10-2015 14:34:29
Dag iedereen,
nu ik eergisteren mijn droomjurk gevonden heb (ooo zo romantisch en hélémaal wat ik in gedachten had. Zelf nog dat ietsje meer ;)), is er weer iets van de checklist. Tijd om aan het vervoer te denken.

Mijn toekomstige en ik willen graag een witte ford mustang huren voor de dag.

Ik zou het wel leuk vinden als er ook vervoer is voor de suite. Nu vraag ik me af vanaf wanneer jullie je suite vervoeren.

Onze feestzaal is 40 minuten rijden van bij ons thuis. Laten jullie de suite dus 's morgens naar daar rijden om dan voor de rest van de dag met het gezamelijk vervoer te rijden?
Als we dat niet zouden doen, zouden we enkel van bij ons thuis 3km verder naar kerk en gemeentehuis moeten rijden en dan weer terug. Dat lijkt we een beetje stom, dan kan een eenvoudig taxibusje ook wel.

Onze suite telt 14 personen en ik heb al twee superschattige volkswagenbusjes op het oog. Maar dat telt al gauw op naar €800.
Een andere optie is om wat zwarte auto's van vrienden en familie te vragen en enkel van ons thuis tot naar de kerk en terug te rijden.

Ik ben benieuwd naar welke route jullie doen met de suite?

Carolien
28-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1139


nele
9-7-2016
 Meld misbruik19-10-2015 16:29:52

Hallo
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
Onze kerk ligt op 500 m van ons huis. Vind het wat onnozel om zoveel geld te betalen om 500 m ver ter rijden. Ook zouden we met onze eigen wagen naar de feestzaal gaan dus tzou echt enkel zijn om 500 m door naar de kerk en 500 m terug te rijden.
Een tof idee is om met een bakfiets te gaan naar de kerk als je niet ver woont.
Jij zit in de bakfiets je papa rijdt, en terugkerend rijdt je man.
Je suite loopt erachter.
Helaas kunnen wij dit niet doen want de zus van mijn toekomstige deed dit zo.
Er kwamen hier heel veel positieve reacties op!

Groetjes



Carolien
28-5-2016
 Meld misbruik19-10-2015 17:47:56

Da's een superschattig idee!
Jammergenoeg is het bij ons nog wel een kilometer of 3 en zijn onze moemoetjes in de suite niet allemaal meer goed te been.

En die mustang voor ons, dat is echt een must voor mij :).



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik20-10-2015 14:17:23

Bij ons ook een beetje een probleem. Onze zaal ligt ook op 45 min rijden. Mijn verloofde wil graag dat we een bus huren voor alle onze suite maar dan zitten we met het probleem dat zij geen auto bij de zaal hebben staan en dus s'avonds niet naar huis kunnen. Oftewel zouden ze s'middags als wij foto's gaan maken terug naar huis worden gebracht met het busje om hun auto te gaan halen. Dit vind ik jammer van de tijd voor hun zijn ze toch alweer 1,5u weg maar ook zotte werk! We zijn nog het kijken hoe we dit gaan oplossen. Als het van mij afhangt gewoon iedereen met zijn eigen auto. En wij dan in een bruidsauto. Het is tenslotte maar gewoon vervoer. Dilemma!



Willy

 Meld misbruik9-4-2016 16:39:34

Dag Carolien,

Nog op zoek naar vervoer?
Misschien wel iets voor jullie?
Daarom wil ik ons even voorstellen.

De Ras Exclusief Vervoer
- Keuze uit verschillende luxueuze wagens.
- Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten

Benieuwd naar meer? Neem gerust eens een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...