Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 oktober: de mooiste dag van ons leven!

  12-10-2015 11:35:07
Dag lieve bruidjes en bruidegommen!

Ein-de-lijk kan ik hier een verslagje posten van onze droomdag!
Afgelopen zaterdag was het zover, de dag waar mijn man (jaja, vanaf nu mag ik hem wel degelijk mijn MAN noemen) en ik zo naar hadden uitgekeken!

Vrijdag had ik nog een hele dag gewerkt (in het onderwijs krijg je maar 1 dag verlof wanneer je trouwt), maar mijn ventje was al thuis.
Terwijl ik dus les aan het geven was, heeft Joris zijn dag gevuld met het huisje opruimen, nog een das en een extra hemd gaan kopen (mannen en last minute...) en een bezoekje aan de barbier.

Joris is 's avonds bij zijn ouders gaan slapen en mijn oudste zus kwam bij mij logeren. We zijn 's avonds nog gezellig iets gaan eten en dan hebben we rustig naar K3 zkt K3 gekeken :-)
De zenuwen vielen nog héél goed mee!

Na een vrij goede nachtrust ging de wekker om 6u30, namen we nog een douche en een stevig ontbijt (zenuwen hebben bij mij geen invloed op mijn appetijt...) en vertrokken we naar de kapper.

Eens ons haar netjes in de plooi zat, kwam er een vriendin naar ons thuis om mij te schminken. Ik zat nog rustig in mijn jeansbroek, toen iemand plots zei dat het 9u15 was. Mijn hart begon toch even wat sneller te slaan, want om 9u30 zou Joris aan de deur staan!

Gelukkig had ik een kleed dat heel snel aanging (dankuwel fop-knopjes) en was ik dus op 10 minuten aangekleed en bejuweeld ;-)

Om stipt 9u30 kwam mama me halen met de woorden dat Joris aangekomen was!
Ik was zoooo blij om mijn toekomstige te zien! Hij zag er gewoon PRACHTIG uit! Zijn oogjes blonken en hij heeft me wel zeker 20 keer gezegd hoe mooi hij me vond!

We vertrokken in onze gele Ford Mustang naar het gemeentehuis met onze getuigen en naaste familie. Op amper een kwartiertje was het wettelijke huwelijk geklonken!

We zijn dan vertrokken naar de plaats waar we foto's zouden maken en een broodje zouden eten. Na de familiefoto's volgde onze fotoshoot (waar we al een eerste glimp van het resultaat mochten bewonderen de avond zelf! Bedankt J. Celen!!)

Om 13u30 vertrokken we met ons gevolg naar de kerk. Er was veel volk, zoveel vrienden waren gekomen! Wat een plezier!!

Toen ik samen met papa aan het wachten was om binnen te gaan, klopte mijn hart heeeeel hard in mijn keel! Ik was zo blij dat ik papa's hand vasthad om eens goed in te knijpen! Alle ogen waren op ons gericht, maar ik had vooral mijn ogen op Joris!

Na een misviering van een uurtje, met prachtige livemuziek van een vriendin van ons, gingen we naar buiten, waar we ballonnetjes oplieten. We werden toen al -letterlijk- in de bloemetjes gezet!

Het was vrij snel tijd om naar de feestzaal te vertrekken. Voor mensen uit de buurt: Hof ter Velden in Baasrode: DIKKE aanrader!!!
Na een eerste receptie volgde de tweede receptie met daarna een héérlijk diner en een prachtig dessertenbuffet.
Iedereen was heel enthousiast en de sfeer zat er al goed in!

Ook onze vrienden en familie hebben zich ongelooflijk ingezet om ons een prachtige avond te bezorgen: een dansje van mijn papa met zijn twee broers, een filmpje van mijn vrijgezellen, een spel waarin Joris en ik het tegen elkaar moesten opnemen, ... We hebben heel hard gelachen en een klein traantje weggepinkt!

En toen... het moment waar we zoooo zenuwachtig voor waren: onze OPENINGSDANS! We hadden namelijk niet gekozen voor een klassieke openingsdans, maar wel voor een leuke medley! Iedereen was super verrast! (Vooral door Joris zijn dansmoves!)

Na de dans met onze ouders barstte het feest los: DJ Marc Dooms zorgde ervoor dat de dansvloer de héle avond gevuld bleef! We hebben gedanst tot 4u30!

We zijn dan, met een auto vol bloemen en geschenkjes (en minion-ballonnen) naar B&B Abalona gereden in Dendermonde, waar we korte, maar heerlijke nacht hadden.

's Morgens nog een lekker ontbijtje met de ouders en broer en zussen en dan was het tijd om naar huis te gaan.

Thuis stonden we ook voor een grote verrassing: héél ons huis stond BOMVOL lege bierflesjes! En onze voor- én achterdeur werden gebarrikadeerd door palletten snelbouwsteen! (We beginnen binnenkort te verbouwen)
Momenteel dient ons raam in de living dus als deur ;-)

Vandaag ontvingen we al een filmpje van de fotograaf, voor de geïnterresseerden/nieuwsgierigen onder jullie:

http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/KaJo5/

We hebben écht genoten van onze dag, van begin tot einde!
Lieve bruidjes, geniet, geniet, GENIET van je dag, want het is zo om!
Maar het is ook zo'n FANTASTISCHE belevenis!




Karen
10-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2050


Patrick

 Meld misbruik12-10-2015 13:14:26

Proficiat, geslaagde foto's, zo te zien een heel leuke dag en nu een mooie toekomst tegemoet. Succes.



angela
10-9-2016
 Meld misbruik12-10-2015 13:47:28

Dag Karen,


Proficiat met jullie huwelijk.

Toch nog even een vraagje, waar hebben jullie de gele FM auto gevonden? Is dit gehuurd of viavia....of van jullie zelf?

Angela




Karen
10-10-2015
 Meld misbruik12-10-2015 16:04:59

Dag Angela,
Die is van onze schoonbroer... Dat is natuurlijk geluk hebben ;-)



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik12-10-2015 20:04:10

Een Dikke proficiat gewenst met jullie huwelijk!!



Nadège
10-9-2016
 Meld misbruik13-10-2015 11:48:37

Proficiat!!



Debbie
23-4-2016
 Meld misbruik13-10-2015 16:31:23

Zalig om te lezen! Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info