Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

29/08 - onze topdag

  9-10-2015 10:26:01
We zijn intussen al meer dan een maand getrouwd, maar jullie hadden mijn verslagje nog te goed. 29/08 was voor ons gewoon een absolute topdag! Schitterend weer, een heel ontspannen en uitgelaten sfeer, en helemaal zoals wij hoopten dat het het zou zijn. Mensen stuurden ons dagen nadien nog berichtjes en mailtjes om te melden dat het 'het leukste trouwfeest ooit' was en wij vonden dat ook.

Ik wil volgende mensen even bedanken, die er mee voor gezorgd hebben dat het zo'n prachtdag was:

- Mijn bruidsjurk was van Rembo Styling en kwam van bij Maxim's Couture in Aarschot. Heel vriendelijke mensen. Wel een beetje paniek na de tweede pasbeurt toen er nog allerlei zaken aangepast moesten worden, maar uiteindelijk was dat nergens voor nodig.

- Mijn man heeft zijn kostuum op maat laten maken bij Café Costume in Brussel. Heel goede service en hij zag er echt fantastisch uit!

- Mijn haar en make-up en dat van mijn getuige, mama en schoonmama is verzorgd door Eva Trappeniers (www.vonwinckelmann.be ). Was bij de eerste proef al prachtig, en op de dag helemaal. Is een supersympathiek meisje ook en ze is heel hard bezig met huid-, dier- en milieuvriendelijke producten.

- 's Middags hebben we geluncht met naaste familie bij Trente in Leuven. Lekker! Het is een klein restaurant, dus we hadden de hele zaak voor ons alleen. Dit was echt een heel aangenaam rustmoment in de dag voor ons.

- Onze fotograaf was Kris Van Exel (http://www.krisvanexel.be/ ) en voor hem ook alleen maar lovende woorden. Tijdens het eerste gesprek hadden we echt al een klik met hem, en ook op de dag zelf was het heel erg aangenaam hem erbij te hebben. We hebben deze week onze foto's gekregen, en ze zijn prachtig! Ze geven perfect de uitgelaten sfeer van die dag weer. Echt een ongelooflijk mooie herinnering aan onze trouwdag. Ook leuk dat we nog een hele reeks foto's van openingsdans en dansfeest hebben!

- Het feest 's avonds ging door in CC Den Dries in Gingelom. Een beetje in de middle of nowhere, maar eens de gasten er waren begrepen ze waarom we daar wilden vieren. Het is een ontwijde kapel, met een groot grasveld voor met bomen. De receptie en het eten hebben we 's avonds buiten kunnen doen omdat het zo'n mooi weer was, en daarna hebben we stevig gedanst in de kapel. Voor koppels die eens iets anders willen, zeker een aanrader. De zaal wordt verhuurd door de gemeente Gingelom, en je moet voor het meeste zelf zorgen, maar het was de moeite waard.

- Mijn bruidsboeket en de versiering in de zaal kwamen van bij BloemBloem in Kessel-Lo. Echt prachtig! Mijn bruidsboeket was zomers en kleurrijk en helemaal hoe ik het in mijn hoofd had. De versiering in de zaal was ook geïnspireerd op mijn boeket en klopte helemaal. Ze zijn die ook zelf komen plaatsen in de namiddag. Handig!

- Voor het avondeten hadden we een foodtruck: Fingerfood (http://www.fingerfoodtruck.be/ ). Heel erg lekker! Niemand van onze gasten heeft het klassieke diner gemist. Ze hebben heel hard moeten werken om onze bijna 150 gasten van hapjes te voorzien, maar het heeft gesmaakt!

- Tot slot, onze dj was DJ Andy Veltjen en hij heeft voor een stevig feestje gezorgd. Hij brengt zijn eigen apparatuur mee wat voor ons heel handig was, omdat dit in de zaal niet voorzien was. Hij is er echt in geslaagd om een magische sfeer te creëren tijdens onze openingsdans. En daarna was het een stevig feest tot 4u! Zelf hebben we ook constant op de dansvloer gestaan. Heerlijk!

Zo, een hele boterham, maar het was dan ook een geweldige dag!

Marjan
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1911



 

Om de reacties te lezen of zelf een reactie toe te voegen dient u aangemeld te zijn.

U bent nog geen lid? Maak nu gratis een account aan en kom in contact
met duizenden trouwers, genodigden en handelaars.

Klik hier om aan te melden

 

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info