Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur omgeving Antwerpen (Malle - Zoersel)

  9-2-2007 21:22:16
Hoi allemaal,
Wij zijn op zoek naar een traiteur-beenhouwer voor middag- en avondfeest. Wij hebben er reeds een aantal gecontacteerd. Maar als wij vragen of ze werken met een contract, is het antwoord overal neen. Zij zeggen dat we hen moeten vertrouwen. Sommigen zeggen dat we wel een mail kunnen sturen en dat dat dan de bevestiging is. Hoe is dit bij jullie? Hebben jullie een overeenkomst, contract, of iets op papier? Denken jullie dat dit ok is of ... De traiteurs die we hebben gecontacteerd zijn traiteurs die zelf ook nog een winkel, slager, of delicatessenzaak hebben en één traiteur heeft zelf een zaal, die je niet persé hoeft te gebruiken.
Wij vinden het belangrijk om vooraf te weten hoeveel we moeten betalen. Is het misschien zo dat je enkel een overeenkomst krijgt bij de duurdere zaken (traiteurs) die ook werken met een all-in formule of ...
Graag jullie mening!
Alvast bedankt!
groetjes
Ilse

I
24-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1120


freddy

 Meld misbruik10-2-2007 0:32:38

Dag Ilse,

Heb je de vraag al gesteld bij Slagerij Bart te Sint Antonius ?

Succes

Freddy



Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik12-2-2007 10:46:49

Wij hadden: www.slagerij-pieter.be
Wij hadden een luxe BBQ + dessertbuffet voor 22 euro per persoon en het was echt FANTASTISCH.
Het is ook een heel erg lieve, vriendelijke en professionele man dus vraag het hem eens.

veel succes

groetjes,

Jasmijn
03/06/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...