Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Belangrijke vraag!! Ivm trouwringen

  4-10-2015 16:34:49
Hallo iedereen!!

Ik ben net thuis van de huwelijksbeurs van Antwerpen. En nu zitten we toch met een belangrijke vraag.

Er was een standje van "Rob Zilla". Deze heer zou workshops organiseren om zelf ringen te maken door het koppel.. heeft iemand hier al ervaring mee?? Ik vind het precies maar wat raar.. is dat dan ook van deftig materiaal?

Iemand die hier nog meer info en ideetjes kan geven??

Groetjes

Sven
1-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 876


Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik4-10-2015 17:24:39

Hallo!

Wij waren ook op de beurs en zijn ook bij het standje van Rob Zilla gepasseerd.

Ze hebben ons het werkproces uitgelegd. Je maakt eigenlijk eerst zelf je ring in was, erna maken zij daar een gips van en daarna gieten zij dat in het goud of zilver (wat je gekozen hebt). Dus het materiaal is volgens mij even deftig als zijn andere producten...



Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik5-10-2015 9:14:10

Hoi,

Wij zijn ook bij dat standje gepasseerd. Aangezien ikzelf absoluut niet creatief ben, zag ik dit niet zo zitten. De dame aan de stand verzekerde me dat ze ook heel veel modellen hebben. Dus je hoeft niet noodzakelijk zelf met een idee te komen.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...