Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verloop van de dag...

9-2-2007 20:56:01
Hey allemaal!Wij zitten wat met onze handen in het haar: wij zouden een ceremoniebus huren, maar waar verzamel je het best alle mensen die meerijden in de bus? Hoe doen jullie dat dan met de auto's van die mensen die mee rijden in de bus? Het is namelijk zo dat mijn ouders gescheiden zijn, dus is het allemaal nog véél ingewikkelder!
Heeft er iemand hetzelfde probleem? Ik kom er soms onozel van...;-)
Groetjes, Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 333

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik10-2-2007 9:58:33

Hallo Nanouchka,

De mensen van de suite komen allemaal naar ons thuis. Daar worden ze dan ontvangen met een hapje en drankje en vandaar vertrekken we dan met onze busjes naar de kerk. Ik denk dat er een aantal mensen hun auto de avond ervoor al aan de feestzaal gaan zetten en anderen hun auto's bij ons thuis laten staan.
Komen je ouders nog overeen? Mijn schoonouders zijn ook gescheiden en mijn schoonvader loopt niet mee in de suite (niet omdat hij niet wil, maar omdat mijn schoonmoeder heel moeilijk doet en zelf niet wil komen als hij komt). Ze weet nog niet dat we beslist hebben dat hij ook naar ons huwelijk mag komen, dus dat gaat ook nog leuk worden.

Nog veel plezier bij het voorbereidien.
Groetjes,
Véro

Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik10-2-2007 11:17:23

Hey Vero,
een goed idee om de auto's de avond ervoor al aan de feestzaal te gaan zetten...
Mijn pa doet erg moeilijk over ons huwelijk: hij ziet het niet zitten om te komen want dan ziet hij terug de familie van mijn mama, had nu gehoord van mijn ma dat hij zelfs niet naar het avondfeest wil komen, wil niet in de ceremoniebus,...Pfff, echt lastig! Ik denk dus niet dat hij in de suite zal lopen, maar kan ik daarvoor de suite laten wegvallen?? Neen, toch, hij moet zich maar proberen aan te passen, vind ik.
Ook nog veel succes, tot hoors,
groetjes Nanouch

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik10-2-2007 13:14:08

wij dachten ook om alle gasten te laten verzamelen bij mijn ouders thuis. en daar ook de ceremoniebus laten toekomen. Een deel van de mensen gaan hun auto's de avond ervoor ook aan de feestzaal gaan zetten. iK vraag me gewoon af hoe mijn (toekomstige) man me dan moet komen ophalen?
Normaal, traditioneel, vertrekt de man aan zijn huis met zijn ouders en gevolg en gaan dan naar de bruid haar ouderlijk huis...zijn bruid halen.
maar dan zouden wij foto's laten nemen (onze fotoreportage) en dat duurt toch een 2 kleine uurtjes. zowiezo is er een receptie bij mij thuis voorzien voor we allemaal vertrekken naar de wet en de kerk. Maar dat is wel heel erg lang dat de mensen moeten wachten bij mij thuis?
dus zou mijn man me dan gewoon alleen komen ophalen, dan vertrekken naar foto's en dan tegen dat we terugkomen iedereen bij mij thuis laten komen?

-

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-2-2007 13:29:50

De bus stopt bij ons aan het hotel waar wij en deel van de familie blijven slapen... dus wie met de bus meewilt, moet naar hotel gaan, daar is ruime parking, en ons feest is op wandelafstand van daar... Dus mijn ventje, zijn familie gaan allemaal opstappen aan hotel en komen dan achter mij in ons huis, waar ook mijn ouders en mijn getuige reeds zullen zijn.

groetjes en nog veel succes bij de voorbereidingen

7/7/7

A
10-8-2007
 Meld misbruik10-2-2007 20:20:09

Hoi,

De familie van mijn toekomstige komen naar ons huisje, vanwaar ze samen met de ceremoniebus richting mijn ouderlijk huis vertrekken (waar mijn zoontjes en ik zijn gaan slapen). Vandaar rijden we samen richting gemeentehuis enz.

Groetjes
Mieke

A
10-8-2007
 Meld misbruik10-2-2007 20:22:52

Om verder op je vraag te antwoorden: wij plannen een receptie bij ons thuis voor de suite, voor het feest begint. De tocht met de ceremoniebus stopt dus bij ons thuis. Voor de auto's van mijn vriend zen familie dus geen probleem en mijn ouders zullen hun auto bij ons zetten, en samen met mijn getuige naar het feest rijden.

't Was bij ons ook even een gepuzzel, maar je geraakt er vast wel uit hoor!

Groetjes
Mieke

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-2-2007 10:13:52

Hi Nanouchka,

Ik hoop voor jullie dat je vader ook een beetje bijdraait. Ik hoop dat ook nog steeds van schoonmoeder maar mijn vriend heeft me al gezegd dat ik daar niet teveel op moet rekenen. We houden nu ook geen rekening meer met haar. We plannen onze dag zoals wij het willen en zij moet er zich maar bij neerleggen. En als ze niet wil komen omdat mijn schoonvader komt dan is dat haar beslissing maar wij gaan onze dag er niet door laten vergallen.
Ik vind ook dat ze voor 1dag maar eens hun best moeten doen om zich als 'volwassenen' te gedragen en dat ze mijn schoonvader nog eens 1 keer moet negeren, dat doet ze al 25jaar dus zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Ze moeten elkaar ook niet spreken want ze zitten aan een hele andere kant van de zaal en mijn schoonvader heeft ons al gezegd dat hij er alles aan zou doen om haar te ontwijken en dus ook bij het feliciteren dat pas zou doen als zij er niet staat.

Nog veel plezier en tot hoors,
Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...