Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanduiden van persoon (soort van ceremoniemeester?)

  29-9-2015 14:42:39
Hoi iedereen,

ik vroeg me af of jullie een persoon aanduiden, die er wat moet op letten dat het draaiboek gevolgd wordt / contactpersoon met de fotograaf/catering / bij onverwachte zaken mogen ze zich tot hem wenden/ enzovoort.

Het lijkt misschien beetje op een ceremoniemeester, maar gezien wij klein trouwen, en ook niet voor de kerk, lijkt het ons totaal overbodig om zo iemand in te huren.

Ik had eraan gedacht om mijn schoonbroer hiervoor in te schakelen (hij zou alvast supertrots zijn om zo'n taak te mogen vervullen). Zijn er nog koppels die dit doen?

Alvast bedankt!

Libertyke
15-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1309


Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik29-9-2015 16:11:08

Wij hadden hetzelfde gevoel... Ook enkel voor de gemeente getrouwd en geen grote verplaatsingen tussendoor...

Daarom heb ik de 'suite' uitgenodigd voor een cake met koffie de zondagnamiddag voor onze trouw. Ik had dan in excel een draaiboek gemaakt, en 1tje per koppel uitgeprint.
Iedereen wist dus ongeveer we op welke plaats moesten zijn. Ik had 2 getuigen en 1 (diegene die het best is in plannen ) van de 2 heeft steeds de tijd wat in het oog gehouden. Maar iedereen wist eigenlijk heel goed wat er allemaal wanneer ging gebeuren.
Van zodra aangekomen in de feestzaal nam de gastvrouw van onze zaal die taak perfect over.
Wij zaten een hele dag (zo goed als) op schema!

SUCCES!




Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik29-9-2015 16:54:52

Bedankt voor je reactie!

De getuigen van mijn verloofde gaan hier niet zo geschikt voor zijn (totaal niet puncuteel :-p ), en mijn getuigen wil ik liever ook met volle teugen laten genieten ;-)

Maar mijn schoonbroer lijkt me er wel geschikt voor :D

Zeker ook een goed idee om de rest een beetje op de hoogte te brengen, zodat niemand uit de lucht valt op de dag zelf :-)



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik29-9-2015 17:04:16

Ik heb net zoals Sjoeke vooraf iedereen van de suite (en de fotograaf) een copie van het draaiboek bezorgd. En aan mijn schoonvader gevraagd om de tijd in het oog te houden ;-) Alles is supervlot verlopen en iedereen was netjes op tijd waar hij/zij moest zijn. Het kan dus ook zonder ceremoniemeester.



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik30-9-2015 6:56:08

Met uitzondering van het wettelijk huwelijk huwelijk gebeurt alles bij ons op onze feestlocatie (make-up en kapsel en aankleden want we overnachten daar zowel voor als na onze huwelijksdag, lunch, ceremonie, receptie, fotoshoot, feest). Dus ik vermoed dat wij ook niet echt een ceremoniemeester nodig hebben want dat de gastvrouw van de locatie alles wel een beetje in goede banen zal leiden.



Elien

 Meld misbruik30-9-2015 9:56:08

Ik was ook aan het twijfelen om een ceremoniemeester te nemen. Maar ik ga gewoon elk deeltje van de dag iemand verantwoordelijk maken en zo zal het ook wel lukken ;) Zo kan iedereen nog wel een groot deel genieten en zijn de taken mooi verdeeld. Ik heb een grote vriendenkring waar ik op kan rekenen :)
Wij trouwen ook niet voor de kerk maar maken wel onze hele ceremonie zelf en daar is wel wat voorbereiding nog aan de dag zelf. Daar zullen ook mijn vrienden voor instaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...