Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips huwelijksreis

  29-9-2015 8:54:45
Hey iedereen,

Wij zijn begonnen met onze huwelijksreis te plannen.
Onze top 3 van bestemmingen is momenteel Malediven, Seychellen en Mauritius. Het zou voor een 8 à 9 nachten zijn in april 2016.
Heeft er iemand een idee qua budget naar deze landen? Ik hoor echt verschillende prijzen. Wij hebben een budget van 4000€ in gedachten.

Verder nog tips voor hotel?

Alvast bedankt voor de reacties.

Grtjs Anke

Anke
23-4-2016
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1432


debby
10-9-2016
 Meld misbruik29-9-2015 11:32:10

Hey Anke,

Hele leuke huwelijksbestemmingen!
Ik denk dat je voor het klimaat in april het beste gaat zijn met Maldiven.
Mijn beste vrienden hebben daar ook hun huwelijksreis gehad (maart) hotel was Holiday Inn resort Kandooma. Zij hadden geboekt via vroegere Kuoni nu Tenzing Travel (bieden soms echt hele mooie kortingen aan en zeer goed georganiseerd, wij zijn via deze reismaatschappij al naar Thailand geweest en alles was meer dan in orde!)
Voor een reis op de Maldiven moet je ook wel rekening houden dat er vele hotels niet met all inclusief werken. Aangezien je vast zit op je eiland profiteren ze wel van de prijzen die ze je aanrekenen voor eten en drinken. Bij sommige hotels moet je vooraf ook je creditcard afgeven en wordt er al een bepaald bedrag in rekening gebracht voor het eten.

Voor Mauritius kan ik je 2 hotels aanraden die zeker binnen je budget vallen. "Récif attitude" en "Friday attitude".

Als ik je een tip mag geven, voordat je boekt bij een Belgische reismaatschappij vergelijk zeker eens met onze noorderburen.
In Nederland valt de paasvakantie ook niet gelijk met deze in België en dit kan ook een verschil geven.

Wij zijn dit jaar naar Mexico geweest en eerst bij jetair geïnformeerd € 2500 per persoon, daarna zelfde hotel zelfde periode via Arke €1850 per persoon (was tijdens de Belgische paasvakantie).
Ik weet dat dit voor de prijzen voor Mauritius hetzelfde is.

Veel succes!



Anke
23-4-2016
 Meld misbruik1-10-2015 8:28:43

Hey Debby,

Bedankt voor de tips . Malediven staat bij mij ook op nr 1.
Weet je toevallig hoeveel je vrienden hebben betaald? Het is maar om te zien of ons budget haalbaar is.
Wij zijn naar een reisbureau gegaan voor wat boekjes en daar spraken ze over minimum 7000€!

Grtjs



debby
10-9-2016
 Meld misbruik1-10-2015 12:40:14

Hey Anke,

Voor de reis hebben ze zeker minder dan € 4000 betaald maar ter plaatse waren ze wel veel geld kwijt aan eten, ik dacht nog eens een € 1500.

Er zijn wel 2 hotels op Maldiven die zeker binnen je budget vallen namelijk
- Embudu Village
- Sun Island Resort
Beide hotels vind je via arke (Nederland) voor minder dan € 2000 pp in april (en is zelfs in half pension of volpension).
Zou deze zeker eens checken.

groetjes




Anke
13-5-2016
 Meld misbruik14-10-2015 21:59:14

Lang hebben we naar dezelfde bestemmingen gekeken...

Wij hebben ongeveer hetzelfde budget en zijn uiteindelijk voor Curaçao gegaan.
Gedurende de reis beschikken we ook over een huurwagen, zo kunnen we het eiland verkennen en de leuke strandjes zelf bezoeken.



Anke
23-4-2016
 Meld misbruik15-10-2015 9:59:41

Hey naamgenootje

Mag ik vragen waarom jullie dan uiteindelijk toch een andere bestemming hebben gekozen? Was het budget te weinig?

Grtjs



Anke
13-5-2016
 Meld misbruik16-10-2015 21:06:36

Wij zijn naar een reisbureau geweest en voor ons was een grote zekerheid op goed weer heel belangrijk. Curaçao gaf ons deze zekerheid in mei én we denken daar meer zelf te kunnen rondtrekken.

Op het budget zat niet echt verschil.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-11-2015 12:09:15

Bij www.mauritiustravel.nl heb je ook beduidend lagere prijzen dan bij ons!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums