Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer na het feest... Geen bobs in de familie

  27-9-2015 20:51:35
Hallo!

Wij trouwen volgend jaar in augustus en onze feestzaal ligt vast. We maken ons echter wel zorgt over hoe de mensen thuis zullen geraken... We hebben geen bobs in de familie en ook een aantal mensen die echt niet durven rijden... We zouden het stom vinden als er enkele mensen vroeger naar huis moeten omdat ze chauffeur zijn van en we ongelukken willen we vermijden...

Het is voor de meesten maar 20 min rijden naar huis (voor sommigen wel een uur), en onze familie zijn geen hotelgangers (en dat gaat ook echt boven ons budget)

Heeft er iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

jolien
13-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1149


Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik27-9-2015 22:37:31

Kennen jullie niemand van een vzw, chirovoorzitters, spw, kennissen... die een centje willen bijverdienen als chauffeur?
Huren jullie een busje en geven hen een sommetje voor te rijden.



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik27-9-2015 23:10:55

wij hadden op voorhand een taxi bedrijf verwittigd. En onze gasten ingelicht dat er Kon gebeld worden naar taxi per tafel hadden wij ook een kaartje gelegd van het taxi bedrijf.



Elien

 Meld misbruik28-9-2015 11:52:23

Ondertussen hebben wij ontdekt dat er vlak naast onze feestzaal een camping is. Dus ofwel huren wij een chirotent en slaapt iedereen die wil hier gratis. Of mensen brengen hun eigen tentje mee.
Onze andere optie is idd een taxi bedrijf bellen en de nummer daar in de zaal zetten. Maar ik denk als wij zelf al een taxi bedrijf bellen dat het voor de mensen niet super duur zal zijn. Wij willen dan wat onderhandelen van ja er zijn echt wel wat mensen die van bij ons thuis moeten komen dus kan je er niet wat afdoen :)



Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik28-9-2015 21:10:41

Hallo Jolien,

Normaal gezien kan je wel bij een taxibedrijf iets regelen dat die tussen bepaalde tijdstippen een hele tijd op en neer rijden van de feestzaal naar de mensen hun thuis. (ik ken iemand die bij een taxibedrijf werkt en die heeft dat toch al verschillene keren moeten doen.)

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
http://www.marrynique.be/
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...



Willy

 Meld misbruik9-4-2016 17:05:23

Dag Jolien,

Jullie zoeken nog vervoer ?
Dan stel ik ons graag even voor.

De Ras Exclusief Vervoer.
- Keuze uit verschillende luxueuze wagens.
- Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.

Wij kunnen ook het vervoer om een veilige thuiskomst aanbieden.
Dit hoeft dan niet met de luxueuze wagens maar kan eventueel met een mini bus of grote bus..... wij hebben zowat alle formaten.

Benieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be

Met vriendelijke groeten,
Chantal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...