Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1/08/2015 - Onze dag!

  24-9-2015 21:01:51
Tijdens de voorbereidingen van ons huwelijk heb ik regelmatig input gehad door het lezen van verslagjes van anderen. Hieronder volgende aanbevelingen:

- Bruidsjurk- JPC Collection: uitstekende service, zeer geduldig bij het uitzoeken naar een geschikte jurk alsook een mooie afwerking bij de retouches. Tip voor toekomstige bruidjes: neem naald en draad mee op de trouwdag. Zo was de aanhechting voor de sleep omhoog te spelden losgekomen doordat iemand er per ongeluk op ging staan. Ook was ik blij om rond 1 uur een korte jurk aan te doen.
- Juwelen - Souvenirs de pomme: Mijn haarspeld werd persoonlijk door Emilienne ontworpen. Oorbellen uit de bridal collectie. Eveneens armbandjes van daar.
- Kapper en Make-up: Puurs-G, zeer veel complimenten van gekregen!
- Kostuum bruidegom + huurkostuums: De Waele: goede service.
- Ceremonie via het huis van de mens: een zeer goede samenwerking en veel lovende feedback door de aanwezigen. Wij hebben onze viering voornamelijk zelf in elkaar gestoken in combinatie met muziek. Vrienden van ons hebben de nummers gespeeld waardoor alles heel persoonlijk was. Nils van het huis van de mens was een enorme meerwaarde tijdens de voorbereidende gesprekken en maakte een mooie geheel van alle teksten. Bovendien is het als koppel heel verrassend om de teksten van familie en vrienden tijdens de viering pas voor het eerst te horen. De weergoden waren ons heel goed gezind, wat bij een viering in de tuin natuurlijk een meerwaarde is :-)
- Fotograaf: Ian Hermans. Zeer aangename fotograaf die van 's morgens tot 's avonds even gedreven foto's blijft maken. Bovendien ook heel vernieuwende ideeën heeft.
- videograaf: Julie Van Herck, een beginnende videograaf die ons reeds een eerste preview afleverde (link: https://icloud-411.wistia.com/medias/4irylcqvci )
- grafisch design: een tante van mijn schoonbroer. Het is een meerwaarde om lay-out over de hele lijn telkens te zien terugkomen (save the date; logo; uitnodiging; 'vliegtuigtickets', menukaart, feest'reglement',...)
-Kasteel van Brasschaet: Top! Echt een aanrader.
-Hotel de Kroon: op 500 meter van het kasteel. Lekker ontbijt en mooie inrichting. Niet zo goedkoop.
-Bloemen: corsages en bruidsboeket door Kraeyhof te Branst. Zeer tevreden.
Bloemen tijdens de ceremonie zelf voorzien en aangekocht bij de boeketmobiel. Zeer schappelijke prijzen. Gladiolen waren niet onmiddellijk mijn eerste keuze, maar gezien deze enkel dienden voor de viering, wel de juiste. Geeft onmiddellijk veel volume en kleur. Hoge vazen voor een kleine prijs aangekocht in de action.
-Thema: Reizen: alles zelf uitgewerkt. Een goede voorbereiding levert mooi resultaat.
-Terugkomende kleuren: Oranje en champagne; dit gaf alles een heel mooi geheel.
-Dj: Peter Loos van Blue Moon. Echt een super Dj! Jong en oud stonden van in het begin tot het einde (4u30) op de dansvloer.
-Babbelbox: b-a-star. Persoonlijk iets minder tevreden van. Vertragende beelden bij de opnames. Wanneer we hen contacteerden via hun '24/24 service' was niemand bereikbaar. Achteraf wel duidelijke beelden ontvangen, doch de vertraging zorgde voor onduidelijkheden. Bovendien rekenen ze extra kosten aan wanneer je de beelden afzonderlijk zou willen.

Sarah
1-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2480


Anke
23-4-2016
 Meld misbruik25-9-2015 8:25:43

Hey Sarah

Fijn om te horen .
Bedankt voor de tips., ik ga er een paar meenemen.

Grtjs Anke



Patrick

 Meld misbruik25-9-2015 9:38:45

videograaf: Julie Van Herck
Juist filmpje bekeken, heeft dat inderdaad goed gedaan, alle details zijn aanwezig, spontane beelden, alles is mooi in beeld gebracht, geen statische beelden op statief, is waarschijnlijk een preview van de dag, dus zal volgens mij de volledige film top zijn.
Proficiat!



Lara
27-8-2016
 Meld misbruik25-9-2015 11:30:05

Dag Sarah,

Leuke tips!
Ik heb je video bekijken en vind deze echt top!

Wij waren initeel niet van plan om een videograaf in te huren maar na het bekijken van je preview, ben ik toch aan het twijfelen geslaan.

Zou je me misschien een privé bericht kunnen sturen wat je betaalt hebt hiervoor? Ik heb momenteel niet echt een idee wat dit zou kosten.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Lara




Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik25-9-2015 11:41:16

Heel leuk!





Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik25-9-2015 12:25:44

Beste Sarah,

Wij hadden ook eerst geen plannen om een videograaf te nemen maar jullie filmpje is echt heeeel leuk gedaan... Nu slaan de twijfels toe ! Kan je mij even de contactgegevens van Julie Van Herck bezorgen ?

bedankt!
Jolien




Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik25-9-2015 21:49:48

Wauw! Zag er echt een leuke dag uit!

Een dikke proficiat gewenst!



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik26-9-2015 23:30:06

Oooo jullie themakleur was oranje, bij ons ook (in combinatie met ivoor). Mooi hoe de suite zich heeft aangepast aan jullie kleur, wij laten ze iets losser en laten hen kiezen uit de herfstkleuren.

Ook hier interesse om meer gegevens te hebben over jullie videograaf...




Elien

 Meld misbruik28-9-2015 12:03:35

Hoi Sarah,

Ik zou ook graag de contactgegevens van Julie Van Herck willen hebben ;)
Jullie zagen er beide STRALEND uit! Proficiat!

Groetjes
Elien



Evi
29-4-2017
 Meld misbruik9-10-2015 20:48:34

Beste Sarah
ook wij zijn geïnteresseerd in de videograaf maar de link om jullie filmpje te bekijken werkt hier niet :(
Waar kan ik haar contactgegevens vinden?
Zou je mij kunnen laten weten wat jullie voor de film betaald hebben aub?
alvast bedankt!
groetjes
Evi





cynthia

 Meld misbruik14-10-2015 12:23:51

Ook ik had graag meer informatie gekregen over de videograaf. Bij mij werkt de link ook niet.

Gr,

Cynthia




joke
20-2-2016
 Meld misbruik15-11-2015 9:55:47

Bij mij werkt de link ook niet en we zijn ook op zoek naar een leuke videograaf. Mij mag je ook altijd haar gegevens bezorgen. Ik vind geen info als ik haar naam op Google zoek. Alvast bedankt. Liefs.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info