Terug naar overzicht
Hoi,Wij doen onze receptie om 16.00uur tot 18uur en avondfeest begin om 19.00 uur. Is maar een half uurtje verschil, dit is wel normaal hoor en tijdens de aperitief (de ontvangst bij ons van een uurtje) krijgen ze toch al een aantal hapjes. Moet wel lukken zo!
Hallo Marie,Bij ons worden de mensen om 19u verwacht voor de receptie (aperitief) en dan zouden we rond 20u aan tafel gaan. De meeste huwelijken waar wij naartoe zijn geweest gingen we altijd rond 20u - 20u30 aan tafel. Bij het aperitief zijn er ook hapjes, dus ik denk niet dat de mensen honger zullen hebben.Veel succes,Véro16/6/2007
HeyWij voorzien de receptie van 16.3Ou tot 18.30u. De genodigden voor het avondfeest komen ook om 19.30u.... Ik was eveneens wel wat 'ongerust' dat het te laat zou worden maar ja.... Blijkbaar is dit niet ongewoon. Ik hoop wel dat we om 20.30u aan het eten zijn en dat we de openingsdans tss 23.30 u en 24.00 u knn voorzien... groetjes!
zelf kan ik er niet goed tegen om zo laat te eten, als ik naar een bruiloft ga, eet ik vooraf meestal enkele boterhammen anders krijg ik echt maagpijn. Wij beginnen redelijk vroeg met eten zodat het dansfeest ook op tijd kan beginnen.
Wij hebben ook onze receptie van 16.30u - 18.30u en de mensen voor de avondfeest komen om 19.30u. Ik vond dit eerst ook vrij laat, maar in de zaal zijden ze dat dit normaal was hoor.Groetjes,Wendy5.5.07
hoi, wij doen receptie van 16.30-18.00, de avondgenodigden worden tegen 18.45 uitgenodigd, naamafroeping rond 19.30 en aan tafel rond 20u.Groetjes
Hallo,19h30 vind ik een ideaal uur, wij trouwen binnen 14 dagen en ons verloop van de dag is als volgt:11H trouw stadhuis15H trouw kerk17 tot 19H eerste receptie(deze gasten blijven niet 's avonds)19H30 2de receptie(+/- 1h30) met aansluitend avondfeest.Hopelijk helpt dit je een beetjeGroetjes Magaly