Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag!

  23-9-2015 16:10:39
Dames,
Binnenkort ga ik stap voor stap over onze huwelijksdag beginnen bloggen.
Ik heb ook redelijk vaak over de voorbereidingen van 'onze dag' geblogd. Dit kunnen jullie allemaal lezen op www.wierdsmalaenen.be
Ik wacht nog op de foto's van de fotograaf. Ik heb al van onze tweede fotograaf (neef), collega en nonkel de foto's gekregen. Deze heb ik eventjes in een openbaar Facebook-album geplaatst. Op deze manier kunnen jullie ook een kijkje nemen naar 'onze dag'.
Ik wil eventjes alle leveranciers bedanken en vermelden.
De foto's:
en een andere neef, Miel
De video (deze deel ik binnenkort ook met jullie)
Robin Put, Noafilm
Ceremoniemeester en 'verhaalvertelster'
Lieke Biesemans, Stories by Mabel
Voor haar heb ik geen woorden. Perfectie tot in de hoogste graad! Boek haar, als je kan!!!
Koetsen
Ceremonievervoer Jan Heylen
Een super toffe kerel en mega stipt!
Bloemen
Flora Vida, Kermt/Hasselt
Raf wist precies wat ik wou. Hij heeft mijn hart doen sneller slaan! De moment dat de ik de wagen opdeed waar ALLE bloemen inzaten; was één van de mooiste momenten van de dag! SUPER!
Koonings - Deurne
Bruidsjurk
Souvenirs De Pomme
oorbellen bruid (15/08)
Détail, Hasselt
Oorbellen + armband bruid (14/08)
Anne Zellien
gegraveerde armband bruid
Van Loock, Zandhoven
Schoenen bruid (geweldig!)
Wellens, Herentals
Kostuum + schoenen bruidegom
Zeer goede service!
De Maekelhoeve, Veerle-Laakdal
GEWELDIG!
Alles was perfect; het eten, de organisatie, de DJ, ... Ik heb hier echt niets op aan te merken! Ik zou de zaal onmiddellijk opnieuw kiezen!
B&B Welcome Home, Laakdal
Een perfecte huwelijksnacht in de suite! Een fantastisch uitgebreid ontbijt!
Trashic, Gent
Een op maat gemaakt kleedje voor de wettelijke trouw
Lowie-design
Bedankt voor het ontwerp van al het drukwerk!
Cis Marinus - diaken Olen-Centrum
Hij maakt van jouw misviering een pareltje! Het was magisch!
Ilka Vermeiren
Kapsel van de bruid - zij heeft écht magische handen. Ik heb al redelijk vaak mijn haar laten opsteken - maar wat zei doet; is gewoon geweldig! Boek haar!
De Flitspaal
Geweldig! Hier heeft iedereen ongelofelijk veel plezier aan beleefd!
Ik ben wellicht nog ongelofelijk veel leveranciers vergeten. Het was 1,5 jaar intensief plannen, werken en organiseren. Het eindresultaat was het meer dan waard!
Het was voor mij echt een prachtdag! Ik zou alles volledig hetzelfde opnieuw doen! Op deze 2 dagen zijn al mijn dromen uitgekomen!

Jolien
15-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2830


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik23-9-2015 16:11:46

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1020651838873...

De bovenstaande link werkt niet; hopelijk deze wel!



veronique
1-10-2016
 Meld misbruik23-9-2015 20:23:24

Oh, wat leuk om te zien! Je zag er stralend uit! Jullie hebben een superdag gehad, dat zie je heel duidelijk..
En je haar was echt top!
Ben ook al eens gaan piepen op de website v Lieke Biesemans! Oh, dat lijkt me inderdaad een topper!
Ik wens jullie nog een dikke proficiat!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik23-9-2015 20:48:10

Wauw zeg! Zo mooi!!
Ik wou ook Ilka maar zij is alreeds geboekt..

Nog een dikke proficiat gewenst!



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik23-9-2015 21:18:31

HEERLIJKE blog!



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik25-9-2015 14:32:26

In 1 woord wauw! jullie waren prachtig! Alles was zo af tot in de details *stiekem wat jaloers* ;-)



ella
14-5-2016
 Meld misbruik25-9-2015 20:01:55

superleuke blog!



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik26-9-2015 20:35:21

Hey Jolien, dikke proficiat met jullie trouw! Kei leuke foto's!! Zou je mij een foto willen sturen van je ditjes en datjes? Ik ben dit ook het maken maar heb een paar open plekjes. Als je dit niet zou willen snap ik dat volledig! schonewilledeborah@hotmail.com Groetjes Deborah



Soraya
18-6-2016
 Meld misbruik3-11-2015 20:37:25

Om een of andere reden zie ik de fb pagina niet. Hoe heet deze? Dan kan ik hem zo opzoeken. Ook wel benieuwd naar wat je allemaal hebt geknutseld :-) Je blog ziet er alvast fantastisch uit. Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info