Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 weken...

  22-9-2015 8:42:57
Hallo allemaal,

Ik kan het bijna niet geloven... De teller op dit forum startte voor mij op meer dan 400 dagen en intussen staan er nog maar 17 op!
Binnen iets meer dan twee weken trouw ik!!

De vraag "En, heb je nog niet te veel stress?" heb ik tot nu toe altijd kunnen beantwoorden met "ooh nee hoor!", maar stilletjesaan begint er toch wel een en ander te kriebelen in mijn buik.

De grootste dingen zijn intussen geregeld (liefst ;-) ) maar ik heb het gevoel dat er nog zooo veel kleine dingetjes zijn die moeten gebeuren!

Ik wil me echt niet in de val laten lokken van te hard te stressen en alles te perfect te willen, maar het zou toch tof zijn moest alles in orde zijn :-)

Zijn er hier nog bruidjes voor 10 oktober? Of bruidjes die me tips kunnen geven van wat de laatste weken/dagen voor je trouw zeker nog te doen?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Karen

Karen
10-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1090


Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik22-9-2015 13:24:17

Spannend!
Geniet ook nog van deze laatste dagen als koppel. Maak ergens, tussen alle drukte door ^^, nog even tijd voor jullie twee om lekker te gaan uiteten of een privé-sauna te doen ofzo.
Kunnen jullie samen vlinders krijgen over wat er gaat komen ^^

Groetjes!



tinne
3-10-2015
 Meld misbruik23-9-2015 13:34:52

Karen,

wij trouwen zelf op 3 oktober en eerlijk gezegd hier beginnen de zenuwen ook te komen hoor. Ben vandaag mijn kleed gaan halen, nu komt het besef pas echt.

Heb ook het gevoel dat er nog zoveel te regelen valt, alhoewel dit nog meevalt!

Geniet van jullie dag!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...