Terug naar overzicht
hallo, een vriendin van mij had een fotograaf uit Sint Michiels (spoorwegstraat)... heel mooie foto's en een prachtig album. Ik weet wel niet hoe duur hij is.groetjes
hallo, wij trouwen pas in april 2008, maar wij hebben een fotograaf uit Maldegem, Ippon, mijn zus en enkele vrienden hadden hem ook al eerder,redelijk modern en ik vind niet zo duur, wel hele mooie foto's hoorgroetjes Sabrina
hallo,mijn zus had ook ipon voor haar trouw. en men broer neemt hem ook dit jaar voor hun trouw. Ik vind het echt een aanrader.Niet duur een heel mooie foto's. Zeker eens langs gaan zou ik zeggen.groetjes
Kijk gerust eens op peter937.fotopic.netScherpe prijzen!pmfotografie@hotmail.comGroeten!
Hey,wij hadden Filip Mestdagh (www.filipm.be ) uit Tielt. Een hele aangenamen man om mee te werken, flexibel, goede ideeën, prachtige foto's en helemaal niet duur... Wij betaalden € 765 all in (boek, verplaatsingen, DVD met de foto's...).We kunnen je een paar voorbeeldjes van onze dag doormailen, laat dan maar eens je e-mailadres na als je wil.Groetjes,Lieve
Stuur maar een paar foto's als je dat wil naar pdenecker@hotmail.com. Bedankt.